خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

نسل‌کشی هدف اصلی و اساسی دشمن برای نابودی مسلمانان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه نسل کشی هدف اصلی و اساسی دشمن برای نابودی مردم از جمله مسلمانان و مومنان است، گفت: لازم است انسان با بهره گیری از خرد و اندیشه ورزی به شناسایی دشمنان بپردازد و همواره بیداری و هوشیاری خود را حفظ کند.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۴۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

نسل‌کشی هدف اصلی و اساسی دشمن برای نابودی مسلمانانحجت الاسلام الله کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با گرامیداشت 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی بیان داشت: 13 آبان روز ملی استکبارستیزی مردم سرافراز ایران است.

وی با بیان اینکه مردم ایران به همه مستضعفان نشان داد که دیوار ظلم و ستم شکستنی است، افزود: دشمنی، در مقابل دوستی و محبت قرار دارد و در اصل به معنای بیزاری، نفرت، عداوت، کراهت و خصومت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: رفتارهایی که یک دشمن انجام می‌دهد در سطوح مختلف و گوناگونی است و درجه آن از نظر دشمنی متفاوت است.

وی ادامه داد: خداوند همواره تاکید می‌کند که شناخت دشمن، عاملی مهم برای مصونیت‌یابی از توطئه‌های آنان است و عدم بهره‌گیری از ابزارهای درونی، چون تعقل و اندیشه یا آموزه‌های و حیانی می‌تواند موجب سلطه و چیرگی دشمنان شده و آدمی را از مسیر حرکت، به سوی کمال و خوشبختی باز دارد.

شیرزادی با بیان معیارهای دشمن‌شناسی از منظر قرآن گفت: معیارها چند دسته هستند از قبیل بدخواهی، گفتار بغض آلود که دشمنان خشم و نفرت خود را در کلام و سخن خود آشکار می کنند، نفاق و درویی و دعوت به بدعت که به معنای دور شدن از اصول و مبانی است.

وی ادامه داد: دعوت به فحشا در ادامه تغییر ارزش‌ها نیز از دیگر معیارها به شمار می‌رود، دشمن همواره در این اندیشه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر یادآور شد: دعوت به زشتی‌ها، فسادگری نیز از دیگر معیارها است، زمین سوخته دشمن نسبت به رشد و شکوفایی ملت‌ها حساس است.

وی با بیان اینکه نسل کشی هدف اصلی و اساسی دشمن برای نابودی مردم از جمله مسلمانان و مومنان است، خاطرنشان کرد: لازم است انسان با بهره گیری از خرد و اندیشه ورزی به شناسایی دشمنان بپردازد و همواره بیداری و هوشیاری خود را حفظ کند چراکه دشمنان از جایی که انسان نمی داند و یا احتمال هجوم نمی دهد او را مورد تجاوز و حمله قرار می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات