خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع):
جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا گفت: شهدای عزیز ما سند زنده جنایات آمریکا هستند و مصیلت‌های امروز بشریت همه از وجود نحس آمریکاست.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۲۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، میثم محمدی جانشین سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در گفتگو اختصاصی با بیان این موضوع که ما در جنگ 36 هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم، اظهار کرد: شهید شاخصی مثل شهید فهمیده از دل همین انقلاب رشد کرد و وقتی بر شیپور جنگ دمیده شد به همه چیز پشت کرد و راه شهادت را انتخاب کرد.
وی ادامه داد: شهدا به رسالت خود به خوبی عمل کردند و ما باید امروز پای خود را جای پای این شهدا بگذاریم در وجود شهدا یک عشق الهی بود که باعث شد از عشق زمینی خود دل کنده و از بهترین متاع خود یعنی جانشان بگذرند.
محمدی با بیان این که دشمن امروز جنگ فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: این جنگ برعکس هر جنگ سخت بسیار زمان بر است و یک شبه انجام پذیر نیست لذا باید در مقابل این جنگ هوشیار باشیم.
جانشین سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا شهدای عزیز را سند زنده جنایات آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: بشریت امروز هرمصیبتی که می کشد از وجود نحس آمریکاست و بار دیگر دانش آموزان ما در روز 13 آبان پاسخ کوبنده ای را به آمریکا خواهند داد.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها