همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان اجراشد

بانگ استکبار ستیزی مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تن دشمنان را لرزاند

راهپیمایی یوم الله 13 آبان، روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی امروز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان در 50 نقطه شهری و روستایی این استان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۴۳۵۱۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، این راهپیمایی که با استقبال زیاد اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون اهل سنت و تشیع همراه بود، در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از میدان آزادی تا تقاطع خیابان مصطفی خمینی و آزادی این شهرستان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سیستان و بلوچستان در گفت: وگو با بسیج بیان کرد: ۱۳ آبان به عنوان روز ملی استکبارستیزی و نماد استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت ایران است و حضور پرشور مردمی در راهپیمایی‌محوری این روز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

صفدری با اشاره به اینکه حساسیت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان سال به سال بیشتر می‌شود، تصریح کرد: علت این افزایش حساسیت این است که جبهه استکبار همواره به‌دنبال گسترش سیطره خود در دنیا است و این امر وظیفه ما را در حوزه استکبارستیزی روز به روز سنگین‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: روز ۱۳ آبان حامل پیام جهانی انقلاب اسلامی یعنی ظلم ستیزی و استکبارستیزی و نشانه رفتن به مصداق عینی استکبار یعنی آمریکای جنایتکار است.

عباس صفدری افزود: این روز بزرگ در تقویم ایران اسلامی سالروز مبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی شعار مرگ بر آمریکا، روز میثاق با آرمان‌های امام راحل و ولایت، روز ذلت و خواری آمریکای جنایتکار و در هم شکستن ابهت آمریکا و روز اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران علیه نظام سلطه است.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز و آرمان‌های غیر قابل تغییر نظام جمهوری اسلامی مساله استکبار ستیزی آن است.

صفدری گفت: پرداختن به مساله بدعهدی آمریکا نسبت به ملت ایران، نقش استکبار در عقب ماندگی ملتها، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در بین دانشجویان و دانش آموزان با رویکرد استکبار ستیزی، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی به یاد شهدای دانشجو و دانش آموز، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف با موضوع اسناد کشف شده در لانه جاسوسی آمریکا و فضا سازی محیط مدارس، خیابان‌ها و مساجد از جمله مهمترین برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان در سیستان و بلوچستان است.
ارسال نظرات