سردار فضلی:

برای مبارزه با جنگ نرم باید مانند شهدا مجاهدت کرد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروزه باید با بصیرت کافی همانند شهدا برای مقابله با جنگ نرم مجاهدت کنیم
کد خبر: ۸۹۴۳۵۱۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج از سیستان و بلوچستان، سردار علی فضلی در چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه زابل اظهار داشت: امروز وحدت و برادری ما توسط دشمنان نشانه گرفته شده است پس باید مراقب توطئه‌های شوم آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز به دنبال ایجاد اختلاف هستند، افزود: نباید اجازه دهیم که این وحدت خدشه‌دار شود و جوانان باید در این زمینه آگاه باشند و همواره در راه ولایت گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب تهاجم فرهنگی بود، ادامه داد: جبهه ما جبهه فرهنگی است و دشمن امروز با به کارگیری ابزار جنگ نرم همچون اینترنت و شبکه‌های مجازی و نفوذ افراد به‌ظاهر فرهنگی در دستگاه‌ها به دنبال نفوذ است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنگ نرمی که امروز دشمنان به وجود آورده اند جایگزین جنگ دیروز است و به وجود آورندگان آن هم همان کسانی هستند که جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: دشمن برای ضربه زدن به مسلمان با ترفند‌های مختلف وارد صحنه می‌شود و برخی مواقع هم به ظاهر همگام با ما حرکت می‌کند، که ما باید مراقب این حیله‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان ما در سایه قرآن، عترت و ولایت اهل بیت (ع) توانستند در ۸ سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن ایستادگی کنند، خاطر نشان کرد: امروز نیز شرایط مشابه همان زمان است.
ارسال نظرات