خبرهای داغ:
محمد حسین بخیت قصاب
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان:
حجت الاسلام سلیمانی گفت: لازم است این روز زنده بماند تا ملت ما به یاد داشته باشند و بدانند در چنین روزی گذشتگان این ملت با استکبار مبارزه کردند و این استکبار هنوز زنده است و با نظام و انقلاب ما مبارزه می کند لذا ملت ما نیز باید این مبارزه را ادامه داده و مقابل استکبار عقب نشینی نکند.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۱۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان گفت: روز 13 آبان روزی به یاد ماندنی در تاریخ کشور و نشان دهنده وقایع مهمی است؛ در این روز در سال 1343 تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه رقم خورد چراکه با مقابله زورگویی مستکبران و موضع گیری و افشاگری در خصوص کاپیتولاسیون از مردم حمایت کردند.

حجت الاسلام محمد سلیمانی در ادامه گفت: در همین روز در سال 57 نیز عده زیادی از دانشجویان در دانشگاه تهران به مخالفت با رژیم شاه پرداختند و رژیم ضحاک پهلوی برخورد خشنی با آن ها کرد و در این روز رژیم 60 نفر را به شهادت رساند.

وی ادامه داد: واقعه دیگر در همچین روزی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که بسیار حائز اهمیت نیز بوده است.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: با توجه به اینکه رژیم شاه دست نشانده استکبار بوده است، برنامه های استکباری را نیز دنبال می کرده به همین دلیل این روز به نام استکبار ستیزی نام گرفت.

وی تاکید کرد: لازم است این روز زنده بماند تا ملت ما به یاد داشته باشند و بدانند در چنین روزی گذشتگان این ملت با استکبار مبارزه کردند و این استکبار هنوز زنده است و با نظام و انقلاب ما مبارزه می کند لذا ملت ما نیز باید این مبارزه را ادامه داده و مقابل استکبار عقب نشینی نکند.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: پرچم دار این مبارزه رهبر معظم انقلاب هستند و مردم نیز باید این راه را پشت‌سر رهبری ادامه بدهند.

وی با تاکید بر مبارزه با استکبار گفت: تا زمانی ما با استکبار مبارزه کنیم و جواب رد به آن بدهیم عزت، استقلال و پیشرفت جمهوری اسلامی تضمین شده است اما اگر روزی عقب نشینی کنیم و سر خم کنیم این عقب گرد به معنای ایجاد وابستگی برای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان گفت: هرچند در مبارزه با استکبار مشکلاتی به وجود می آید اما مشکلات مبارزه با استکبار کمتر از مسائل و مشکلات تسلیم شدن در مقابل آن هاست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها