معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میانه در ستاد هماهنگی راهپیمایی 13 آبان با یادآوری ولایتمداری مردم ایران، راهپیمایی 13 آبان را نماد در صحنه بودن ملت عنوان کرد و گفت: مردم در 13 آبان پشتیبانی خود از نظام و ولایت را به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۹۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی افزود: بزرگداشت  این روز که رخدادهای تاریخی بسیاری را در بر دارد سبب زنده نگهداشتن ایام مجاهدت ها و رشادت هایی است که مبدا تاریخی در نظام اسلامی ایران به شمار می رود.

   وی در ادامه به مسائل روز، رخدادها و تهدیدهای نرم دشمنان پس از دوران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: حرکت پرشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان در واقع  پاسخی است دندان شکن از سوی ملت ایران  به دشمنان انقلاب و نظام تا بدانند که این ملت همواره در تمامی صحنه های مورد نیاز نظام حاضر بوده و هستند.

   مشایخی این روز را روز بزرگ خنثی سازی همه تهدیدها و توطئه هایی خواند که از طریق استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و ایادی آن ها علیه کشور ما اعمال می شود.

   وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روزی مهم و سرنوشت ساز درتاریخ ایران است افزود: امسال به جهت اینکه ۱۳ آبان در اول هفته واقع شده است، حضور پرشور و عظیم قشر دانش آموز و دانشجو، نقطه قوت راهپیمایی امسال بوده و باید بسترسازی برای حضور اقشار دیگر جامعه نیز مورد توجه قرار گیرد تا مردم میانه نیز همگام با دیگر ملت ایران، برگ زرین دیگری بر دفتر زرین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.

   معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میانه از اعضای ستاد راهپمیایی ۱۳ آبان خواست تا در حیطه وظایف خود با تعامل و همکاری همه جانبه در برپایی پرشکوه این راهپیمایی تلاش کنند.

ارسال نظرات