خبرهای داغ:
سرگروه نوجوان حلقه صالحین شهید احمدی روشن:

بزرگترین هدفم ادامه دادن راه شهیدان است

سرگروه نوجوان حلقه صالحین شهید احمدی روشن زیرکوه گفت: بزرگترین هدف و انگیزه من این است که بتوانم راه شهیدان را ادامه دهم و رهنمودهای مقام معظم رهبری را به طور کامل اجرا کنم چراکه معتقدم عمل به این رهنمودها ما را به تعالی و پیشرفت می رساند.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۷۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، امین عابدینی نوجوان 15 ساله ای است که این روزها در کنار تحصیل علم دانش به عنوان مربی حلقه صالحین شهید احمدی روشن شهر حاجی آباد، در برنامه های مختلف ملی و مذهبی حضور فعال دارد.

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی خبرنگار ما با این نوجوان بسیجی گفتگویی دوستانه انجام داده است که در زیر با هم می خوانیم:

خودتان را معرفی کنید و از چه زمانی به عنوان سرگروه فعالیت دارید؟

به نام خدا

امین عابدینی هستم متولد دوم مهرماه 1381 صادره از تهران و مدت زمان چهار ماه است که به عنوان سرگروه حلقه صالحین شهید احمدی روشن فعالیت دارم.

تعداد متربیان شما چند نفر است؟

تعداد متربیان حلقه بنده حدودا 27 نفر می باشد که همگی نوجوان هستند.

زمان و مکان برگزاری حلقه به چه صورت است؟

 به خاطر لطمه وارد نشدن به درس اعضای حلقه، زمان را چهارشنبه ها همزمان با نماز مغرب و عشاء قرار دادیم و مکان برگزاری حلقه هم در مسجد جامع شهر حاجی آباد می باشد

مهم ترین فعالیت شما و اعضای حلقه  در رنامه های مختلف چه بوده؟

تشکیل گروه سرود با یاد شهدای مدافع حرم ، شرکت در نماز جمعه و همکاری با مسئولان انتظامات، خوش آمد گویی نماز گزاران در نماز جمعه، شرکت در دعای ندبه و کمیل و توسل،برپا کردن ایستگاه صلواتی در مناسبت های مختلف در سطح شهر حاجی آباد وغبار روبی گلزار شهدای شهر حاجی آباد از جمله برنامههای اجرا شده تا کنون بوده است.

چه اردوهایی ربای اعضای حلقه برگزار شده؟

متاسفانه اعضای حلقه تا به حال به هیچ اردویی نرفته اند و یک بارهم که  برنامه ریزی کریدم متاسفانه بنا به مشکلاتی کنسل شد

مهم ترین ضعف و قوت حلقه شما چه بوده است؟

نقطه قوت ما این است که اعضای حلقه به حمد خدا  غیر ساعت حلقه هم در نماز شرکت می کنند و نکته بعدی این که وقتی سرگروهشان هم نباشد خودشان گروه را اداره می کنند. نمی خواهم از خودم و اعضای حلقه هم تعریف کنم ولی تا به حال هیچ نقطه ضعفی نداشته ایم و انشاالله نخواهیم داشت.

هدف شما در نهایت چیست؟

 بزرگترین هدف و انگیزه من این است که بتوانم راه شهیدان را ادامه دهم و رهنمودهای مقام معظم رهبری را به طور کامل اجرا کنم چراکه معتقدم عمل به این رهنمودها ما را به تعالی و پیشرفت می کشاند.

 اگر بخواهید بسیج و بسیجی وار زیستن را در یک جمله تعریف کنید، چه می گویید؟

جمله ای بهتر از جمله رهبر عزیزمان نمی توانم بگویم که فرموده اند:بسیج یعنی مجموعه انسانهای خالص که یک جا جمع شوند و تفکر بسیجی یعنی مجموعه ای از تفکر های اسلامی و شیعی که با هم جمع شوند و خالصانه در مقابل مشکلات و هجمه دشمنان ایستادگی کنند،  تا عزت و شکوه انقلاب اسلامی ایران روز به روز افزوده شود.در کل می توان گفت بسیجی یعنی باهم بودن و، پشت هم بودن .

نقش یک نوجوان  بسیجی در تحقق اقتصاد مقاومتی چه می تواند باشد؟

سعی کنیم تنها مصرف کننده نباشیم و بیشتر نیازهایمان را خودمان تولید کنیم و تا می توانیم از اجناس داخلی استفاده کنیم در این صورت تحریم نیز بی اثر خواهد شد.

به عنوان یک نوجوان بسیجی چه پیامی برای دشمنان نظام دارید؟

دشمنان نظام بدانند که اگر دست از پا خطا کنند ما جوانان ونوجوانان ایران اسلامی گوش به فرمان ولی امر مسلمین آماده نثار جان خود هستیم و آنچنان درسی به دشمنان خواهیم داد تا درس عبرتی برای همه استکبار شود.

سخن پایانی شما:

جا دارد از فرماندهی پایگاه مقاومت شهید محلاتی حاجی آباد و مسئولان دیگر تشکر کنم که الحق و انصاف هرچه در توانشان بوده عمل کرده اند.

از مسئولان می خواهم  که به این کار های معنوی که سراسر نور و امید است دقت بیشتری بکنند و در صورت امکان به حلقه های صالحین خصوصا نوجوان سر بزنند چون  این کار خودش یک دلگرمی برای مربیان و اعضای حلقه های صالحین است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها