خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه:

شعار مرگ بر آمریکا در خون ملت ایران است

امام جمعه زیرکوه گفت:شعار مرگ بر آمریکا در خون مردم ایران است و تا وقتی امریکا از خوی استکباری خود دست برندارد این شعار خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۷۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا اظهارداشت: شهید فهمیده الگوی شایسته ای است برای دانش آموزان ,نوجوانان و جوانان ماست.

امام جمعه زیرکوه خاطرنشان کرد: آنچه شهید فهمیده را بزرگ کرد توجه به نماز اول وقت ،ولایت مداری و شجاعت وی بود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان دیروز وظیفه خود را نسبت به انقلاب انجام داده اند ،وظیفه دانش آموزان امروز و شرط رسیدن به آرمان های انقلاب، بصیرت و شناخت دشمن است.

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر هوشیاری و بصیرت در برابر جنگ فرهنگی دشمن،خاطرنشان کرد:  اگر دیوار فرهنگی نظام ترک بردارد قطعا آن نظام ترک بر میدارد .

مرتضایی نیا بر استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت:مردم باید از تولیدات داخلی استفاده کنند و از اسراف دوری نمایند.

امام جمعه زیرکوه با گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان، بیان داشت: بزرگ داشت ۱۳آبان یک عبادت است.

وی اذعان داشت: ۱۳آبان امسال به سبب شرایط خاص اخیر و سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیارمهم است بنابراین همه مردم باید وارد صحنه شوند .

وی تاکید کرد:شعار مرگ بر آمریکا در خون مردم ایران است و تا وقتی امریکا از خوی استکباری خود دست برندارد این شعار خواهد بود.

امام جمعه زیرکوه به مدیرکل ورزش و جوانان تذکر داد که کار سیاسی را رها کند و کار ها را کارشناسی شده انجام بدهد و با مردم رو راست باشند.

مرتضایی نیا گفت: مدیر کل ورزش و جوانان باید در مورد مسائل اخیر پاسخ بدهد و باعث تفرفه در شهرستان نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار