خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان عنوان کرد
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان آموزش را مهم‌ترین اصل در پدافند غیرعامل دانست و گفت: دانش‌آموزان سفیران ما در جامعه برای نهادینه کردن فرهنگ‌های مختلف هستند و می‌توانند در خانواده‌های خود نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۴۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

آموزش مهم‌ترین اصل در پدافند غیرعاملعادل عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با اشاره به جایگاه پدافند غیر عامل اظهار داشت: هفته پدافند غیر عامل فرصت مغتنمی برای فرهنگ‌سازی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با تهدیداتی است که سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج  و نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه گفت:  دانش‌آموزان سفیران ما در جامعه برای نهادینه کردن فرهنگ‌های مختلف هستند و می‌توانند در خانواده‌های خود نقش‌آفرینی کنند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان نقش آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان را در فرهنگی سازی پدافند غیر عامل بسیار موثر دانست و تاکید کرد: باید این آموزش‌ها از مدارس آغاز  و آموزش و پرورش برنامه‌های متنوعی را با موضوع پدافند غیر عامل انجام دهند.

وی ادامه داد: هرچه علم و اطلاعات دانش‌آموزان در خصوص پدافند غیر عامل بیشتر شود، آسیب‌های انسانی در مواجهه با حوادثی که امنیت کشور را تهدید می‌کند کمتر می‌شود.

عبدالملکی  آموزش را مهم‌ترین اصل در پدافند غیرعامل دانست و عنوان کرد: باید در این آموزش‌ها دانش‌آموزان یاد بگیرند که چگونه با پدافند غیرعامل مانند حوادث طبیعی و غیر طبیعی و دفاع غیر نظامی قدرت در برابر تهاجم دشمن داشته باشند.

وی از برگزاری مانور پدافند غیرعامل در مدارس همدان به همت کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان خبر داد و بیان داشت: این مانور در راستای اجرای منويات مقام معظم رهبری، در هفته پدافند غيرعامل با شعار «پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور» به مدت 3 روز در برخی از مدارس متوسطه و ابتدایی ناحیه یک برگزار شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با اشاره به اهداف برگزاری مانور پدافند غیرعامل تصریح کرد: این مانور با هدف ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در زمینه مقابله با حوادث غیر مترقبه با حضور 300 نفر از دانش‌آموزان برگزار شد.

وی یادآور شد: امیداوریم با برگزای این مانور گامی هر چند کوچک در راستای کاهش آسیب‌های احتمالی در جامعه برداشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات