سردار سلیمانی با بیان اینکه تجمع میلیونی شیعیان در روز اربعین حسینی، نماد استکبار ستیزی است، گفت:این اتحاد، پیام آور استکبار ستیزی و ظلم ستیزی است.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۴۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

سردار یعقوب سلیمانی دبیر ستاد اربعین سپاه در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه تلاش برای سهولت در رفت و آمد زائران اربعین حسینی به کربلا، یکی از اهداف تشکیل ستاد اربعین سپاه است، گفت: بحمدالله در طول سالیان گذشته، شاهد حضور میلیونی زائران حسینی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در کربلا هستیم که بحمدالله حضور زائران ایرانی هم در این ایام در کربلا، پررنگ است و به همین دلیل، ستاد اربعین سپاه در جهت سهولت در رفت و آمد زائران و همچنین اسکان دهی این زائران تشکیل شده است.


وی ادامه داد:شرکت مسلمانان در پیاده روی اربعین نشانگر انسجام، عدالت خواهی و ظلم ستیزی آنان است و مسلمانان بدین وسیله به استکبار جهانی نشان می دهند که استکبار ستیز و ظلم ستیز هستند.


سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: بحمدالله تجمع میلیونی زائران حسینی در روز اربعین حسینی در کربلا به نماد اتحاد شیعیان تبدیل شده است و همین اتحاد، پیام آور استکبار ستیزی و ظلم ستیزی است.

ارسال نظرات