خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: دشمن چون می داند که براندازی انقلاب اسلامی ممکن نیست، استحاله نظام مقدس اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۳۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

دشمن استحاله نظام مقدس اسلامی را در دستور کار قرار داده استحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اظهار داشت:  جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی با تمام توان و قدرت از طریق راهکارهای مختلف کمر به براندازی نظام جمهوری اسلامی بسته است اما به لطف خدا و ولایتمداری، شهادت طلبی، ایثارگری، دشمن شناسی، هوشمندی ملت غیور ایران و تدابیر رهبر فقید و فرزانه جمهوری اسلامی تاکنون موفق نشده است.

وی بیان کرد: دشمن چون می داند که براندازی انقلاب اسلامی ممکن نیست، استحاله نظام مقدس اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد:  جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از طرق مختلف از جمله راه‌اندازی جنگ نیابتی، جنگ‌های قومی قبیله ای، اختلاف افکندن بین مذاهب شیعه و سنی، استفاده از اقلیت‌های مذهبی و یهودیان مرتبط با اسرائیل،  ترور چهره های موثر انقلاب و دانشمندان هسته ای، تقویت گروه ها احزاب سیاسی مخالف نظام، تقویت رادیو های بیگانه مختلف نظام  تحریم های گوناگون،  تهدیدات نظامی، ایجاد تردید بین مردم و مسئولین،  نفوذ در بین علما و مسئولین،  تنش در بین کشورهای مسلمان نشین، در صدد رسیدن به هدف شوم خود بوده است.

وی ابراز داشت: کشورهای همسو که رابطه به ظاهر دوستانه با آمریکا دارند تحت استعمار استکبار قرار گرفته اند و آمریکا برای دولت و مردم این کشورها هیچگونه  ارزش و احترامی قائل نیست و همواره به دنبال غارت و چپاول منابع طبیعی آنها به نفع خود بوده است.

شیرزادی با اشاره به کشور پاکستان، ژاپن، مصر و اردن به عنوان متحدین آمریکا گفت: در پاکستان با وجود رابطه به ظاهر دوستانه با آمریکا، هر روز شاهد کشته شدن نظامیان و غیرنظامیان این کشور توسط آمریکا هستیم و آمریکا نه تنها غرامتی بابت این کشتار وحشیانه پرداخت نمی کند از مردم این کشور نیز عذرخواهی نمی کند.

وی ادامه داد: در کشور ژاپن به عنوان متحد اصلی آمریکا روزانه صدها نفر از زنان و دختران ژاپنی مورد آزار و اذیت و تجاوز جنسی سربازان آمریکایی قرار می گیرند و یا کشته می شوند و یک مورد هم سراغ نداریم که این سربازان محاکمه شوند همه این خفت و خواری‌ها نتیجه پذیرش کاپیتولاسیون است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود: آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مظلوم جهان است و رابطه دولت‌ها و ملت‌ها با آمریکا به مثابه رابطه گرگ و میش است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ۱۳ آبان ماه خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند «ما لحظه‌ای با آمریکا کنار نخواهیم آمد، ۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست. ملت ما اولین ملتی بود که ثابت کرد آمریکا نمی تواند هیچ غلطی کند، من به شما جوانان عزیز عرض میکنم که وعده خدا را باور کنید که اگر اهل حق پای حرف خودشان بیاستند حق پیروز خواهد شد».

انتهای پیام/

ارسال نظرات