به همت بسیج دانشجویی استان تریبون دانشجویی با موضوع «چرا مذاکره با آمریکا دیوانگی است؟!» در مسیر راهپیمایی ۱۳ ابان یزد برپا می شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۰۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به همت بسیج دانشجویی استان تریبون دانشجویی با موضوع «چرا مذاکره با آمریکا دیوانگی است؟!» در مسیر راهپیمایی ۱۳ ابان یزد برپا می‌شود.

این تریبون دانشجویی همچون سال گذشته در ضلع شرقی حسینیه امیرچخماق یزد مستقر خواهد بود.

گفتنی است، رئیس جمهور کشور هفته گذشته در سخنرانی خود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بد عهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها و نقض مکرر برجام توسط آن‌ها به پیشنهاد آمریکا مبنی بر تمایل مذاکره آن‌ها با کشور‌های شرقی آسیا اشاره کرد و افزود: مگر دیوانه اند که با آمریکا مذاکره کنند!

این جمله رئیس جمهور واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت و مطالب متنوعی توسط کاربران فضای مجازی با هشتگ‌های #مگر_دیوانه_اند و #تکرار_دیوانگی (اشاره به مذاکره با اروپا و برجام ۲ و ۳ و...) منتشر شد.

با توجه به مطرح بودن این بحث و اهمیت تبیین غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و لزوم درس گرفتن از تجربه اعتماد به استکبار؛ پاسخ به پرسش «چرا مذاکره با آمریکا دیوانگی است؟!» موضوع تریبون دانشجویی امسال بسیج دانشجویی در راهپیمایی روز ملی استکبارستزی است.
ارسال نظرات