خبرهای داغ:
مدير عامل شركت گاز آذربایجان شرقی خبر داد؛

آمادگی شركت گاز آذربايجان شرقی برای فصل زمستان

جلسه هماهنگي و آمادگی زمستانی به منظور بررسی شرايط و اطمينان از آمادگي تأمين گاز طبيعی مشتركين شركت گاز آذربایجان شرقی با حضور مديرعامل، معاونان، رؤساي بهره برداری، نواحي و مناطق و واحدهای ستادی اين شركت در محل سالن كنفرانس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۰۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان، مدير عامل شركت گاز آذربایجان شرقی گفت: ضمن شناسايي نقاط حساس و بحران زا با رفع موارد احتمالي راه هاي مقابله با بحران هاي احتمالي را با رعايت دستور العمل هاي HSE مورد بررسي قرار دهند.

سيدرضا رهنماي توحيدي استفاده از تكنولوژي ها و سيستم هاي نرم افزاري و سخت افزاري جديد و به روزرساني آن ها را مورد تأكيد قرار داد و افزود: نبايد سازمان دچار دگماتيسم سازماني شود و توصيه مي شود از سيستم هاي جديد نرم افزاري و سخت افزاري در همه سطح سازمان در راستاي خدمت رساني مطلوب و سريع به مشتركين مورد استفاده قرار گيرد. 

وي بر حفظ آمادگي شركت گاز استان بر مقابله با زمستان امسال اشاره و بیان کرد: با تمهيدات و برنامه ريزي هاي انجام گرفته و با استفاده از همه توان و ظرفيت شركت براي تامين گاز پايدار و مستمر و ايمن براي مشتركين استفاده خواهيم كرد.

وي با بيان اهميت تأمين سوخت جايگزين از سوي سازمان هاي خدمات رسان، صنايع پر مصرف و خدمات عمومي، اضافه کرد: همه سازمان هاي خدمات رسان و صنايع پر مصرف و خدمات عمومي از قبيل نانوايي ها، بيمارستان ها بايد به سوخت دوم مجهز شوند و ادارات گاز استان هماهنگي هاي لازم را انجام و اطلاع رساني کنند.

وي همچنين مديريت مصرف گاز از سوي مشتركين را خواستار شد و افزود: مديريت مصرف گاز يكي از مهم ترين موضوعاتي است كه در صورت رعايت آن از سوي مشتركين، علاوه بر صرفه اقتصادي براي مشتركين از بروز مشكلات در پيك مصرف جلوگيري مي كند.

مديرعامل شركت گاز استان در پايان دانش، اخلاق و مهارت را از اصول مديريتي دانست و افزود: بهبود ارتباط با مردم و پيمانكاران با حفظ كرامت انساني و وفاداري سازماني از سوي مديران و كاركنان مورد انتظار است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها