خبرهای داغ:
بیانیه حوزه ظفر سپاه اهر به مناسبت 13آبان؛

13آبان مخابره پیام استکبارستیزی مردم ایران به دنیاست

سیزدهم آبان هر سال یادآور برگ زرینی از تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی و نمایش دهنده یکی از مهم ترین شاخص های هویتی ملت مسلمان ایران یعنی ظلم ستیزی و عدالت خواهی است.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۰۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مردم مسلمان و عاشورایی ایران اسلامی در حوادث تاریخ ساز 13 آبان بخصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ثابت کرد که پایداری و استقامت در برابر زیاده خواهی، یاوه گویی و هوس رانی های استکبار در هر سطح و اندازه ای با توکل و اعتماد به تحقق وعده های راستین پروردگار عالم به پیروزی نهایی جبهه مستضعفین خواهد انجامید.

ولایت پذیری و اطاعت از فرامین داهیانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بی شک از رموز اساسی خلق این حماسه است.

در هر حال تاٌمل به واقعیت های ناگوار منطقه به خصوص، فتنه داعش وتکفیری ها در سوریه، عراق، لبنان و تجاوز وحشیانه آل سعود در یمن نشانه از مثلث شوم آمریکایی، صهیونیستی و آل سعود دارد که درحمایت از دیکتاتورهای قرون وسطایی اقدام به نسل کشی مسلمانان می کنند. 

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی اصلی ترین عامل باز دارنده توطئه ها، ماٌیوس شدن دشمنان از تسلیم شدن ملت ایران دانسته، همانگونه که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در آن روز سرنوشت ساز بشریت، در مواجهه با استکبار و استبداد زمانه فریاد برآورد «هیهات من الذله».

البته صاحب نظران سیاسی عالم و افکار عمومی ملت ها، به وضوح تشخیص می دهند که عامل این خصومت تمام نشدنی ماهیت و هویت جمهوری اسلامی ایران است که پیام عظیم آزادی و استقلال و عدالت خواهی و استکبار ستیزی را به همه ملت های آزاده دنیا مخابره می کند.

آری، امروز رویکرد فریبکارانه و نیت خصمانه دولت آمریکا و لابی صهیونیسم بین الملل، در قضیه مذاکرات هسته ای آشکار است. دوگانگی و نقض عهدها حتی پس از پایان مذاکرات بر کسی پوشیده نیست و با وجود ضعف های ساختاری در تفاهم برجام مراقبت دقیق و لحظه به لحظه تمامی مسئولان ضروری می باشد.

امروز قاطبه بسیجیان حوزه ظفر همراه و هم صدا با آحاد مردم شهیدپرور اهر دوشادوش دانشجویان و دانش آموزان همانند سال های گذشته به پیروی از راه و سیره امام(ره) و تبعیت از ولایت فقیه مان برخود واجب می دانیم ضمن دعوت از همه اقشار و مردم ایثارگر و شهید پرور در روز 13 آبان با بینش و بصیرت حضور گسترده داشته و با فریادمان ضمن محکوم کردن اقدامات ننگین و ضد بشری و مداخله جویانه سران استکبار و عیادیش در داخل و خارج با هوشیاری تمام مراقب هرگونه نفوذ موذیانه استکبار بخصوص به بهانه تفاهم برجام در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواهیم بود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها