خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه مراغه:

جهاد فرهنگی بسیج؛ آگاه سازی مردم از تهدیدات نرم

جانشین فرماندهی سپاه مراغه در دیدار جمعی از فرماندهان واحدهای دانش آموزی این شهرستان، گفت: آگاه سازی، بصیرت افزایی و هدایت افکار عمومی نسبت به ماهیت و ابعاد تهدیدات نرم، جهاد فرهنگی بسیج است.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۹۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: بسیج تنها مجموعه ای است که دشمن  و استکبار جهانی را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می کند.
وی بسیج را مظهر یک وحدت مقدس میان یک ملت تعریف و بیان کرد: بسیج سازمانی است که در آن پاکترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین انسان ها و جوانان کشور با پشتیبانی ولایت در راه اهداف عالی این  ملت و برای به کمال رساندن یک کشور جمع شده اند.
ساعدی  هدف بسیج را دفاع از اسلام و آرمان های الهی در همه نقاط جهان دانست و افزود: امروز به برکت خون شهدا و همت جوانان و مردم ولایت مدار ایران اسلامی پرچم مقدس بسیج در همه جهان اسلام برافراشته شده است .
وی به تهدیدات امروز دنیا اشاره و اظهار کرد: بیان آسیب های ماهواره و شبکه های مجازی و استکبار ستیزی و فراگیر کردن اقتصاد مقاومتی از جمله فعالیت های فرهنگی بسیج است.
ساعدی افزود: تضعیف بنیان خانواده و تشویق جوانان به اعتیاد و مشروبات الکلی از جمله اهداف دشمن در جنگ نرم است که بسیج با آگاهی کامل از اهداف دشمن  برای آگاه سازی و مقابله با طرح ها و سناریو های دشمن بر خواسته است.
وی در بخش دیگر سخنان خود تقویت و توسعه ارزش های دینی در جامعه را از اهداف فرهنگی بسیج برشمرد و افزود: تربیت جوانان براساس معیارهای ارزشی و دینی، تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی، ایثار و شهادت از دیگر اهداف فرهنگی بسیج است.
ساعدی افزود: تربیت خواص طرفدار حق ، نخبه سازی فرهنگی، مدیریتی و اقتصادی، شناسایی نخبگان و پشتیبانی از آن ها و کادر سازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی دیگر از اهداف بسیج است .
وی در ادامه سخنان خود  از بسیجیان فعال و نخبه گان علمی خواست که از تحصیل و فعالیت های علمی غافل نشوند و به مراتب علمی بالایی دست یابند و دشمن را نا کام بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها