مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در مزار شهید مدافع حرم؛ علی کنعانی گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدانی است که از همه هستی خود گذشته و عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۹۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: امنیت پایدار و بی نظیر جمهوری اسلامی ایران حاصل خون این شهدا و مجاهدت آن‌ها و  صبر و استقامت خانواده های شهداست.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به قدرت معنوی شهدا و تلاش‌ها و از خودگذشتگی شان توانست معادلات منطقه‌ای و بین المللی را به نفع امنیت ملی خود و جریان مقاومت تغییر دهد.
حجت الاسلام طالعی به نقش خانواده‌ها در تربیت چنین فرزندانی اشاره و اظهار کرد: اجر خانواده‌های این شهیدان قطعا کمتر از اجری که خود این شهیدان می‌برند نخواهد بود، چون زینب وار ایستادگی کردند و از عزیزترین افراد خانواده خود گذشته اند.
وی با تجلیل از نقش همسران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: همسران شهدا با پذیرش مسئولیت های اجتماعی و پشتیبانی از همسران خود، این اعتماد و اطمینان را در شهیدان به وجود آورده اند که در غیبت آن ها کیان خانواده را حفظ می کنند.
حجت الاسلام طالعی  به مقام و منزلت شهید در آخرت هم اشاره کرد و افزود: مقام و منزلت شهید در پیش خدای متعال آن قدر بزرگ است که می تواند علاوه از خود 70 نفر را شفاعت کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه اظهار کرد: شهیدان مدافع حرم در سال های اخیر در مقابله با توطئه شوم استکبار در پیدایش گروه های تکفیری داعشی ابستاد، نقشه های آن ها را خنثی کرده و چهره پلید دشمنان قسم خورده اسلام را نمایان ساختند.
وی  با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند گفت: سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهداست و کسی نمی تواند با این انقلاب آسیب برساند.
حجت الاسلام طالعی  با بیان اینکه در هر زمانی به فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس نیاز داریم، افزود: فرهنگ دفاع از حرم مبتنی بر ایثار و از خودگذشتگی، تقدم منافع جمعی به منافع فردی، آخرت گرایی و خدا باوری و ایثار و اخلاص است که همه ما به اینها نیازمندیم.
وی در اين ديدارها با اشاره به قرار گرفتن در ايام حزن و اندوه شهادت ابا عبدالله الحسين(ع) اظهار داشت: مكتب شيعه متاثر از ايثار و فداكاري اين امام بزرگوار در راه اسلام اصيل است.

جانگذشتگی شهدا معادلات بین المللی را دنیا تغییر داده است

جانگذشتگی شهدا معادلات بین المللی را دنیا تغییر داده است

جانگذشتگی شهدا معادلات بین المللی را دنیا تغییر داده است

به مناسبت روز جهانی استکبار جمعی از فرماندهان واحدهای دانش آموزی و دانشجویی با خانواده شهید مدافع حرم علی کنعانی  در کنار مزار این شهید دیدار کردند.

ارسال نظرات