امام جمعه اشکذر با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار همچنان به عنوان اصلی‌ترین و مهمترین شعار مردم ما بویژه در یوم الله بزرگ13 آبان خواهد بود، گفت: به لطف الهی فردا مردم عزیز عموما، دانش‌آموزان و دانشجویان خصوصا پاسخ اراجیف رئیس جمهور آمریکا را با مشت‌های گره کرده خود خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۹۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
به گزارش خبرنگاربسیج اشکذر امام جمعه اشکذر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر اشکذر به فرارسیدن اربعین حسینی اشاره و اظهار کرد: پیاده روی اربعین به تبعیت از اهل‌بیت امام حسین (ع) خصوصا حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) نشانه عشق و ارادت مردم به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.
“حجت الاسلام و المسلمین طالبیان” تجمع گسترده چند میلیونی مسلمانان برای حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) آن هم در کشور بحران‌زده عراق و در چند کیلومتری داعش و پذیرایی شبانه روزی از همه زائران به صورت رایگان و تحمل سختی‌های فراوان توسط زائران را موجب معرفی تاریخ کربلا و سیدالشهدا به جهانیان اعلام کرد.
امام جمعه اشکذر در ادامه به ۱۳ آبان و سه رویداد مهم و تاثیرگذار آن اشاره کرد و با بیان اینکه تبعید امام در ۱۳ آبان سال ۴۳، حمله رژیم شاه به دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ نشانه دشمنی آمریکا با ملت ایران است، گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، فرصتی دیگر است مبنی بر اینکه ملت ایران هیچ وقت با استکبار جهانی سازش نخواهد کرد و استکبار ستیزی یکی از سیاست‌های تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی است.
امام جمعه اشکذر پرچمدار نقشه‌های شوم علیه ایران را آمریکا دانست و اضافه کرد:همه کودتا‌ها، جنایاتی که منافقین انجام داده اند و هر جایی که آمریکا احتمال داده است که میتواند علیه کشور ایران قدمی بردارد کوتاهی نکرده است و در همه این صحنه‌ها آمریکا پرچمدار مخالفت با ایران بوده است.
وی ادامه داد:امروزه این نوجوانان هستند که باید بدانند کشور در چه وضعییتی قرار دارد و باید بدانند که امروزه چه خطر‌هایی کشور و دین را تهدید میکند.
طالبیان دشمنی آمریکا و پیروانانش از عمق وجود دانست و گفت:دشمنی این کشور‌ها نسبت به کشور ایران و هرکشور اسلامی دیگری کم نخواهد شد و کسانی که آمریکا و همپیمانانش را دوست خود میدانند واقعا باید کور باشد البته مذاکره با آنان مشکلی ندارد، ولی نباید این کشور‌ها را دوست خود دانست، چون مطابق گفتار قرآن دشمنی آنان پایان ناپذیر است.
امام جمعه اشکذر با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار همچنان به عنوان اصلی‌ترین و مهمترین شعار مردم ما بویژه در یوم الله بزرگ ۱۳ آبان خواهد بود، گفت: به لطف الهی فردا مردم عزیز عموما، دانش‌آموزان و دانشجویان خصوصا پاسخ اراجیف رئیس جمهور آمریکا را با مشت‌های گره کرده خود خواهند داد.
ارسال نظرات