خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه 13 آبان روز رویاروئی ملت ایران با استکبار جهانی است، گفت: این روز بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی هیمنه استکبار جهانی را با وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی، شکست.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۸۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

13 آبان هیمنه استکبار را شکست

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضا رضوی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان در روز 13 آبان نشان داد هیمنه استکبار با وحدت و همدلی قابل شکست است.
وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی در کشورمان دارای سابقه تاریخی است، اظهار کرد: روز 13 آبان به دلیل تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 توسط رژیم ستمشاهی، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان معترض به دخالت های آمریکا در ایران به سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358، به یوم الله تبدیل شد.
حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه شکست نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف اصلی استکبار جهانی است، افزود: جنگ تحمیلی، تحریم، ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای و افراد بی گناه و حمایت از فتنه سال 88 از جمله اقدامات آشکار استکبار علیه کشورمان است.
وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات استکبار جهانی نه تنها موجب شکست ما در برابر آن ها نشده ، بلکه موجب وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان کشورمان شده است، صبر و تقوا را دو عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: مطمئن باشید هر گاه حرکت بر محور ولایت و وحدت و همدلی باشد، گزندی به کشور وارد نخواهد شد.
حجت الاسلام رضوی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اشاره و خاطرنشان کرد: بالا بودن توان موشکی و هوشیاری نیروهای نظامی امروز موجب حیرت و سردرگمی دشمنان به ویژه اسرائیل شده است.

ارسال نظرات