امام جمعه تربت حیدریه از شهید فهمیده و حججی بعنوان تربیت یافتگان مکتب سیدالشهدا (ع) یاد کرد و افزود: این شهدا در دوران دفاع مقدس و نسل امروز انقلاب اسلامی ثابت کردند که روحیه جهاد و شهادت طلبی در جوانان این کشور نهادینه شده است.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۷۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در دیدار با فرماندهان واحد‌های این قشر از بسیج اظهار داشت: امت ایران اسلامی درس ایثار و مقاومت و جهاد و مقابله با ظلم و استکبار را از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) آموخته و این فرهنگ نسل به نسل به جوانان امروزی و آینده در حال انتقال است.
 
وی از شهید فهمیده و حججی بعنوان تربیت یافتگان مکتب سیدالشهدا (ع) یاد کرد و افزود: این شهدا در دوران دفاع مقدس و نسل امروز انقلاب اسلامی ثابت کردند که روحیه جهاد و شهادت طلبی در جوانان این کشور نهادینه شده است.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی با بیان اینکه راه نجات ملت‌های مظلوم مقاومت و مقابله با زیاده خواهی جبهه استکبار است، افزود: ایثار و مقاومت در برابر زورگویان عالم مستلزم روحیه جهاد و خودباوری، ایمان به خدا و ایثار و شهادت است تا بتواند در برابر مستکبران پیروز باشند.
 
عصمتی تاکید کرد: نظام تعلیم و تربیت کشور نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تا دانش اموزانی که در آینده نزدیک بعنوان مدیران آینده انقلاب اسلامی سکان هدایت و مدیریت کشور را بدست می‌گیرند بتوانند در عرصه‌های مختلف اهداف و آرمان‌های کشور را با همین روحیه به پیش ببرند.
 
در ادامه این دیدار فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه به شعار هفته دانش آموزی اشاره کرد و گفت: امسال برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با شعار«دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» در سطح مدارس دخترانه و پسرانه این شهرستان برگزار می‌شود.
 
علی نیک یاد افزود: بالغ بر ۲۵ عنوان برنامه شامل، صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی، اجرای پدافند غیر عامل در مدارس، یادواره‌های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی بخشی از این برنامه‌ها می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها