امام‌جمعه موقت تربت‌جام با ابراز تأسف از مسئولانی که با آمریکا و هم‌پیمانانش مذاکره کردند و به هشدار‌های رهبری نکردند گفت: یکی از نشانه قابل‌اعتماد نبودن آمریکا، تروریست خواندن ملت ایران در سخنان سخیف اخیر رئیس‌جمهور این کشور است.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۷۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید جعفر احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت جام با اشاره به نام‌گذاری 13 آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: در این روز سه اتفاق مهم ازجمله تبعید امام (ره) به دلیل مخالفت با قانون کاپیتولاسیون در سال ۴۲، شهادت ۵۶ دانش‌آموز در سال ۵۷ و مهم‌ترین حادثه که به انقلاب دوم مشهور شد تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ به همت دانشجویان پیرو خط امام در تاریخ ثبت شد.

وی افزود: در حادثه سیزدهآبان هیمنه پوشالی آمریکا به دست دانشجویان برومند ایران اسلامی برای اولین بار در جهان شکسته شد و نشان دادن که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی تصریح کرد: اسناد لانه جاسوسی عمق جنایات آمریکا را برای مردم ایران و دنیا روشن ساخت و استکبار جهانی بعدازآن افتضاح به دنبال نابودی انقلاب و نظام اسلامی است.

امام‌جمعه موقت تربت‌جام ادامه داد: امروز گروه‌های تروریستی که پرورش‌یافته استکبار جهانی و آمریکا هستند نفس‌های آخر را می‌کشد و این اتفاق به خاطر حضور نیرو‌های منسجم نظامی و انتظامی در ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام احمدی با ابراز تأسف از مسئولانی که با آمریکا و هم‌پیمانانش مذاکره کردند و به هشدار‌های رهبری نکردند گفت: یکی از نشانه قابل‌اعتماد نبودن آمریکا، تروریست خواندن ملت ایران در سخنان سخیف اخیر رئیس‌جمهور این کشور است.

وی یادآور شد: اشتباه مسئولان این بود که ملت را از جنگ احتمالی با آمریکا ترساندن و این در حالی است که فرماندهان ارشد آن‌ها اعتراف کردند که وارد جنگ احمقانه که باعث نابودی ایالات‌متحده می‌شود نخواهند شد و برجام را که برای کشور هزینه‌ساز درست کرد را پذیرفتند.

وی با اشاره به کج‌رفتاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگذشته و حال ابراز داشت: نداشتن تقوا باعث کج‌رفتاری نمایندگان می‌شود که یک سند به مهمی برجام را در کمتر ۲۰ دقیقه تصویب کنند و بعدازآن با نماینده اروپا عکس سلفی حقارت بگیرند و باعث شرمندگی مردم ایران شوند.

امام‌جمعه موقت تربت‌جام یادآور شد: کج‌رفتاری یک نماینده بی‌بصیرت و ناآگاه باعث بدنامی مجموعه عظیمی مثل مجلس می‌شود و تاریخ نشان می‌دهد این‌گونه نماینده از دایره مردم خارج و به دامن آمریکا و انگلیس پناهنده و ذلیلانه عمر خود را سپری می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره مواضع صریح رهبری در خصوص سران فتنه اظهار داشت: معظم له بار‌ها موضع مشخصی درباره فتنه هشتاد و هشتداشته‌اند و امروز بررسی پوشیده نیست که سران فتنه را دستگاه جاسوسی آمریکا و انگلستان حمایت می‌کردند که در توهین به مقدسات و امام حسین (ع) کوتاهی نکردند.

وی با ابراز تأسف از حمایت نماینده تربت‌جام، تایباد و باخرز در حمایت از فتنه گران اضافه کرد: لیست امضاشده وی در حمایت از سران فتنه به معنی بی‌بصیرت و ناآگاهی است که باعث شرمندگی مردم منطقه شده است.

وی با اشاره به اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی تأکید کرد: راهپیمایی اربعین حسینی بزرگ‌ترین سرمایه جهان اسلام است که مرگ استکبار جهانی را رقم می‌زند و این تدبیر خاندان اهل‌بیت (ع) است که نهضت عاشورا با تمدن سازی جاودانه بماند.

حجت‌الاسلام احمدی با تسلیت درگذشت پدر سردار سلیمانی گفت: پدر سردار سلیمانی فرزند صالحی تربیت کرد که افتخار بزرگی برای کشور و مسلمانان است که امروز برای حمایت از مظلومان منطقه و جهان جان‌فشانی می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها