خبرهای داغ:
هجدهمین یادواره منطقه گیفان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد،جانشین سپاه حضرت جوادالائمه و چندی از مسئولین با سخنرانی حجت الاسلام قدرتی از مدرسین حوزه و دانشگاه در حسینیه روستای دربند برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۷۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ هجدهمین یادواره منطقه گیفان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد،جانشین سپاه حضرت جوادالائمه و چندی از مسئولین با سخنرانی حجت الاسلام  قدرتی از مدرسین حوزه و دانشگاه در حسینیه روستای دربند برگزار شد.

حجت الاسلام  قدرتی در ابتدا خاطر نشان کرد: از وظایف ما نسبت به شهدا این است که ابتدا شهدا و اهداف آنها را بشناسیم و اینکه قرآن کریم می فرماید شهدا زنده اند به موجب شفاعت آنهاست که البته نیز تاثیر آن را به وفور در جامعه  همه روزه می بینیم.

وی در ادامه افزود: از ویژگی های شهدا که منجر به آبروی آنها می شود می توان به اطاعت و بندگی خالصانه شهدا، عشق و ارادت همیشگی به پیامبر(ص) و اهل بیت علیهم السلام،صبر و استقامت ستودنی آنها در مقابل دشمن، ولایتمداری و عشق به شهادت اشاره داشت.

حجت الاسلام قدرتی در پایان به بیان انتظار  شهدا از جامعه پرداخت و گفت: شهدا از ما می خواهند دشمن زمانه خود را بشناسیم،  ولایتمدار باشیم،   وحدت داشته باشیم، راه امام(ره) را بشناسیم و ادامه دهیم ، در برابر سختی ها و ناملایمات صبر و استقامت داشته باشیم.

در پایان این ایین معنوی از خانواده شهدا تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها