ساختمان های ناایمن سطح منطقه 20شناسائی می شوند

خبرگزاری بسیج: قائم مقام منطقه 20 در سومین نشست فصلی مدیریت بحران این منطقه که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد گفت: امنیت روانی و اجتماعی شهروندان از مهمترین عوامل تعیین کننده در امنیت شهر است و مدیریت بحران نقش به سزائی در اجرای آن دارد.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۳۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران ابوالفضل حیدری با اشاره به اینکه ارتقاء سطح آمادگی این ستاد منجر به مدیریت صحیح و به هنگام بحران های احتمالی و حوادث پیش بینی نشده در سطح شهر می شود، افزود: شناسایی و رصد موارد بحران زا و مخاطرات محیطی همواره انجام می شود تا با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرداری و دیگر دستگاه ها راه کارهای عملیاتی برای رفع آن ارائه شود.

حیدری در جمع اعضاء ستاد مدیریت بحران منطقه 20 گفت: با توجه به اینکه مقوله آموزش یکی از اثربخش ترین روش ها است، سلسله نشست های فصلی و کارگاه های آموزشی ستاد مدیریت بحران منطقه 20 با هدف  ارتقاء سطح آمادگی این ستاد، به صورت مستمر و هدفمند برگزار می شود.

قائم مقام منطقه 20 با بیان اینکه اماکن ناایمن در سطح منطقه می بایست احصاء و برای آنها پرونده تشکیل شود افزود: با تعامل سازمانهای ذیربط  اقدامات لازم از قبیل آموزش جهت ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی شهروندان و بازدیدهای ایمنی از این اماکن برای کاهش تهدیدات انجام شود.

در ادامه احمد غلامی دبیر ستاد مدیریت بحران پیرامون اهمیت پدافند غیرعامل، تهدیدات انسان ساز، نقش هماهنگی های بین دستگاه ها، ویژگی های شهر مقاوم، نقش مدیریت شهری، سیاستگذاری های پدافند غیرعامل مباحثی را مطرح کرد.

نشست فصلی مدیریت بحران با موضوع پدافند غیرعامل و برگزاری مانور دورمیزی با عنوان انفجار و آتش سوزی در جایگاه سوخت 117 بهشتی با حضور قائم مقام شهردار  و اعضاء عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران در اتاق بحران منطقه 20 برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار