خبرهای داغ:
امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه راهپیمایی اربعین محکم ترین تو دهنی به آمریکا است، گفت: اربعین حسینی شور و شوق بالایی را در جهان رقم می زند؛ به گونه ای که میلیون ها زائر از اقصی نقاط جهان در این آئین حضور می یابند.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۲۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

راهپیمایی اربعین محکم ترین تو دهنی به آمریکابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان در حسینیه امام خمینی(ره)، با بیان اینکه معظم له از افتخارات عالم تشییع است، اضافه کرد: امت اسلام باید به وجود چنین رهبری افتخار کنند و به خود ببالند و شکر کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین محکم ترین تو دهنی به آمریکا است، اظهار کرد: اربعین حسینی شور و شوق بالایی را در جهان رقم می زند؛ به گونه ای که میلیون ها زائر از اقصی نقاط جهان در این آئین حضور می یابند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به انتخاب دکتر منصور غلامی به سمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: دکتر غلامی فردی لایق، توانمند، میانه رو و فرهیخته با توانمندهای بالا است و امید می رود در این سنگر مقدس نیز موفق عمل کند.

امام جمعه همدان از مردم استان برای حضور در آئین 13 آبان دعوت و اضافه کرد: ملت ایران با حضور خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان رئیس جمهوری یاوه گوی آمریکا می زنند.

محمدی ادامه داد: قشر پاک دانش آموزان همدان یک هزار و 74 شهید تقدیم این انقلاب کردند و دانش آموزان استان به یاد این شهدا در 13 آبان حضوری پرشور و مقتدرانه خواهند داشت.

وی تاکید کرد: آمریکایی فکر نکنند با اولتیماتوم های پوک می توانند کاری بکنند، اینها پس از پنج سال دست و پا زدن های مذبوحانه در عراق نتوانستند کاری از پیش ببرند.

امام جمعه شهر همدان بیان کرد: فلسفه اربعین ناشناخته است، بنابراین باید چرایی اینکه بعد از یک هزار و 400 سال از شهادت امام حسین (ع)، 20 میلیون زائر عاشقانه و عارفانه در این آئین حضور می یابند، بررسی شود.

محمدی اضافه کرد: اربعین عاشورای دوم است و هم اینک بسیاری از جوانان با شور و شوق در ایستگاه های صلواتی حضور یافته و به زائران امام حسین(ع) خدمت رسانی می کنند که باید از آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات