فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) هرات:

13 آبان ، نماد مبارزه ملت ایران با زیاده خواهی های استکبار جهانی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) هرات یوم الله 13 آبان را نمادی از عزم و اراده ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی و زیاده خواهی های آن عنوان کرد .
کد خبر: ۸۹۴۳۳۰۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) هرات در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به در پیش بودن حماسه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و یاد و نام شهدای دانش آموز را گرامی داشت .
طیبه تاج ابادی در ادامه با اشاره به تلاش های دشمنان در منطقه در راستای بر هم زدن ثبات و امنیت منطقه گفت : امروزه باید با حضور همیشگی در صحنه نقشه های دشمن را نقش بر اب کرد .
وی در ادامه با اشاره به چگونگی تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام ، روز 13 آبان ماه را به عنوان نمادی از استکبار ستیزی ملت ایران در مقابل یاوه گویی ها و زیاده خواهی های شیطان بزرگ و ایادی دست نشانده اش عنوان کرد و افزود : خواهران بسیجی هرات هم صدا با ایران اسلامی فریادهای دشمن شکن خود را بر سر آمریکا طنین انداز خواهند کرد و یکبار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که هیچ ابر قدرتی نمی تواند مقابل قدرت ایمان ، توکل و روحیه شهادت طلبی ملت بزرگ ایران بایستد.
ارسال نظرات