فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) مروست:

تسخیر لانه جاسوسی نتیجه بد عهدی ها و خباثت های آمریکا در ایران بود / مردم مروست یکصدا به صحنه خواهند آمد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) مروست در جمع بسیجیان تسخیر لانه جاسوسی را نتیجه و واکنشی بر بد عهدی و جنایات آمریکا در ایران دانست .
کد خبر: ۸۹۴۳۳۰۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرنگار خبگرزاری بسیج از خاتم، در استانه ۱۳ آبان ماه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) مروست در جمع پرسنل این حوزه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز هفته بسیج دانش آموزی و یاد و نام شهدای دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده را گرامی داشت.
حسین دانشور مقدم در ادامه با اشاره به جنایات و تحرکات امریکا در داخل کشور ایران با هدف اخلال در انقلاب اسلامی، به تلاش دانشجویان و دانش اموزان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت:: این اقدام دانشجویان پاسخی بود به خباثت‌ها و جنایات امریکا در کشور ایران اسلامی.
وی در ادامه با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم نام می‌برند افزود: ملت همیشه در صحنه مروست همگام با سراسر امت خداجوی ایران اسلامی در روز ۱۳ آبان ماه با حضوری حماسی در صحنه دفاع از انقلاب، یکبار دیگر با عزمی راسخ با امام و آرمان‌های ایشان تجدید میثاق خواهد کرد و با تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از راه شهدا پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی خواهند داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار