امام جمعه مهربان:

13آبان با صدای بلند فریاد می زنیم مرگ بر امریکا

امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به اینکه فردا 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و در این روز چند اتفاق مهم و تاریخی و تاریخ ساز افتاده است، از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۰۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی، افزود:  خیانت های امریکا به ایران را همه ملت به خصوص نسل جوانان باید بشناسند و دیروز مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان فرمودند اینکه می گوییم امریکا دشمن ملت ایران است از روی تعصب و یا بدبینانه نگاه کردن نیست بلکه این دشمنی است.

وی اظهارداشت: به رهبر عزیزتر از جانمان اعلام می کنیم ملت ایران و سربازانت دشمن این ملت و مملکت را شناخته است و تا آخرین نفس در مقابل آن ها می ایستیم و با صدای بلند فریاد می زنیم مرگ بر امریکا.

حجت الاسلام مرسلی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه14 آبان روز فرهنگ عمومی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: به سه علت اصلاح فرهنگ عمومی مردم ضروری است نخست؛ نسل های تازه هر ملت باید را و رسم زندگی را فرا گیرند و این از طریق انتقال فرهنگ رخ می دهد دوم اینکه انتظار پذیرش بی جون و چرا تجربه گذشتگان توسط نسل جدید خارج از طبیعت آدمی است و عمکرد نسل گذشته مورد ارزیابی قرار می گیرد و سوم اینکه مسایل و نیازهای زندگی دامور متغییر هستند ویا پاسخگوئی به آن ها یک ضروری است.

وی یادآور شد: امرور همه مسئولان وظیفه دارند برای کاهش طلاق و یاد گرفتن سبگ زندگی اسلامی و آموزش استفاده از فضاهای مجازی را به عموم مردم آموزش  دهند.

حجت الاسلام مرسلی از نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی خواست درصد بوجه  فرهنگی را در ردیف بودجه ها لحاظ کنند چراکه با توجه به نبود بودجه فرهنگی کلا تمام فعالیت های فرهنگی در مساجد و کانون های مساجد تعطیل شده است  بنابراین از نماینده این شهر می خواهیم در مجلس پیگیر حل مشکل فرهنگی کشور باشند.

وی در ادامه اظهارکرد: بزرگترین درس اربعین حسینی اینست که باید  حقیقت و خاطره شهادت  و شهدا در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داریم و از اول انقلاب تا حال دشمنان امروزه علیه امام و شهدا و انقلاب چه جنگی راه انداختند و دستگاه جبار یزیدی هم با تبلیفات قیام امام حسین را محکوم کرد امام تبلیغات درست دستگاه امامت تمام بافت ها را عوض کرد و حق اینگونه است که احیا شد.

حجت الاسلام مرسلی افزود: اربعین روز باشگوهی است که از خون امام حسین(ع) اسلام حیات دوباره گرفت و با گذشت چهل روز از شهادت چه خصوصیتی داشته و خصوصیتش براین است که یاد و شهادت امام حسین(ع) زنده شده است و رساندن پیام شهادت شهدا کربلا است که امام معصوم و رهبری که از طرف خدا حجت الله و ولی اله است را به شهادت رساندند.

وی افزود: مصیبت امام حسین (ع) بزرگترین مصیبت در تاریخ بشریت است و عزاداری برای امام حسین(ع) یک حرکت سیاسی علیه مستکبران زمان و دشمنان اهل بیت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار