خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به توطئه های نظام سلطه علیه نظام و انقلاب اسلامی گفت: دشمنی های امریکا علیه کشورمان تمام نشدنی بوده و هر روز چهره جدیدی از این دشمنی ها نمایان می شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۹۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام امیر حسینقلی زاده  افزود: توطئه ها، کودتاها، تحریک صدام و منافقین برای تهاجم و ضربه زدن به میهن اسلامی، ارزش ها و شخصیت های بزرگ انقلاب اسلامی از نقشه های شوم امریکا و ایادی آن علیه کشورمان در طول سال های اخیر بوده است.
وی ادامه داد: دشمنی های این کشور علیه نظام و میهن اسلامی در سال های اخیراز طریق تحریم ها و تهدیدها ادامه داشته و این امر نشان از خوی استکباری امریکا دارد.
حجت الاسلام حسینقلی زاده با اشاره به سخنان اخیر رهبری در خصوص دشمنی های امریکا علیه ایران اسلامی اضافه کرد: کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی این کشور، آن را در اجرای نقش های شوم خود گستاخ تر از همیشه خواهد کرد.
خطیب جمعه مراغه گفت: قابل اعتماد نبودن آمریکا و سردمداران این کشور در برجام و مسائل هسته ای بر اساس مذاکرات انجام شده به اثبات رسیده است.
حجت الاسلام حسینقلی زاده افزود: ایستادگی و مقابله با سیاست ها و توطئه های امریکا تنها راه در برابر زیاده خواهی این کشور است.
وی با اشاره به فرارسیدن 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی ادامه داد: این روز یادآور دشمنی های امریکا با کشورمان و سالروز قطع رابطه با آن کشور است.
حجت الاسلام حسینقلی زاده اضافه کرد: 13 آبان در طول سال های گذشته و پس از انقلاب یادآور تبعید تاریخی امام راحل به ترکیه، شهادت دانش آموزان تظاهرات کننده علیه رژیم طاغوت و روز دانش آموز و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

ارسال نظرات