نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز با بیان اینکه سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و فرصت دیگر برای فریاد مرگ بر شیطان بزرگ است، گفت: 13 آبان سه واقعه مهم و سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلانی علیه استکبار و استعمار را برای ما یادآوری می‌کند و از همین رو ۱۳ آبان اهمیت ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۹۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، افزود: ۱۳ آبان ماه به نماد استکبارستیزی تبدیل شده و روزی است که مستکبران را به زباله‌دان تاریخ هدایت کرد و به مسلمانان جهان آموخت که می‌توان به یاری خدواند متعال، مستکبر را درهم شکست.این واقعه دل‌ها را قوت بخشید و غرور را دوباره زنده کرد و درس‌های شهادت و رشادت را به مردم آموخت.

وی  تبعید امام خمینی(ره)، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان را سه عامل مناسبتی سیزدهم آبان عنوان و لیان کرد: استکبار پدیده‌ای خاص این روزها نیست بلکه همیشه بوده و مبارزه با آن همیشگی،باور دینی و اعتقادی است و هر فرد مسلمان در هر جای جهان یک استکبارستیز خواهد بود.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: فردا در راهپیمایی سیزده آبان ماه مردم غیور استان شعار مرگ بر آمریکا را با جان و دل سر خواهند داد.

13آبان یادآوری مبارزه با استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه وقتی رهبر فرزانه انقلاب در زمان مذاکرات گفتند، من مخالف مذاکره نیستم ولی امریکا قابل اعتماد نیست، یعنی به خوبی این روزها را پیش‌بینی کرده بودند که باید توجه می‌شد، اظهارداشت: رهبری معتقدند که کوتاه آمدن امریکا را گستاخ‌تر کرده است.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه امت پیامبر باید همانند ایشان اخلاق حسنه داشته و تاسی از رفتار  ایشان داشته باشد، افزود: خلق عظیم پیامبر از جمله سفارشات خداوند در قرآن کریم است.

وی یادآور شد: صداقت، جلب اعتماد، سلامتی روحی و جسمی از ویژگی‌های یک خانواده موفق است و باید فرهنگ عدالت، اعتماد، امانت‌داری و صداقت بین زن و شوهر و فرزندان بروز و ظهور داشته باشد.

ارسال نظرات