فرمانده سپاه سراب:

حضور مردم در 13آبان پاسخی به یاوه گویی ترامپ خواهد بود

فرمانده سپاه سراب با بیان اینکه روز ۱۳ آیان به عنوان یک نقطه عطف تاریخی در انقلاب اسلامی مطرح است، گفت: حضور مردم در ۱۳ آبان جواب قاطع به یاوه گویی های ترامپ خواهد بود و این وحدت کلمه، اطاعت از ولی امر مسلمین است.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۷۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

محمد صبحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: امروز مردم پس از جریان برجام و تحریم های شدید اخیر امریکا به عینه دیدند که دشمنی امریکا هرگز با کشورمان تمام نخواهد شد و در قالب ها و برنامه های مختلف در راستای ضربه زدن به نظام قدم برخواهند داشت.

وی با بیان اینکه اسناد ارزشمندی از لانه جاسوسی به دست آمد که نشان از خصومت استکبار به سرکردگی امریکا داشت، عنوان کرد:  حرکت و خصومت امریکا با اسلام ناب در این جریان به خوبی عیان شد.

صبحی با تاکید بر واکاوی تسخیر لانه جاسوسی توسط رسانه ها و روشنگری در اذهان عمومی ابراز داشت: ۱۳ آبان صرفا بحث گروگانگیری و تعطیلی سفارت آمریکا نبود بلکه ۱۳ آبان نشان داد هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان امریکا همگی برای سرنگونی نظام اسلامی برنامه دارند.

وی به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری و حضور مردم در دفاع از کیان و نظام اسلامی اشاره و اظهار داشت: سخنرانی های اخیر ترامپ موجب تمسخر آمریکا شده است.

صبحی به جایگاه و قدرت ایران در خاورمیانه اشاره و عنوان کرد: امروز دشمن با نقض برجام از خود سلب اعتماد کرد نکته ای مقام معظم رهبری بارها به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تاکید کرده بودند.

فرمانده سپاه سراب با تاکید بر حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: حضور مردم در ۱۳ آّبان باردیگر در سراسر کشور به خوبی نمایان خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار