نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:
 نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر دولتی که دغدغه حقوق و تولید را ندارد نمی تواند شرکت را به سوددهی برساند.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۴۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در شهرستان ساوه برگزار شد به کارشکنی خودروسازان داخلی برای ممانعت از سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذران خارجی شرکت "رنو" در این شهرستان گفت: متاسفانه واگذاری امور، به بخش دولتی ناتوان موجب مانع تراشی و سوء مدیریت شده است که تاوان آن را هم مردم می‌دهند.

وی با اشاره به نتیج سودآور سرمایه‌گذار خارجی در این شهر صنعتی گفت: سرمایه گذاری "رنو" در ساوه نه تنها بودجه شهرستان را به دو برابر افزایش خواهد داد، بلکه زمینه اشتغال 6 هزار نفر را در این شهرستان فراهم خواهد کرد و از سوی دیگر موجب فعال شدن 100 هزار قطعه ساز خودرو در داخل کشور و در نهایت رونق اقتصادی استان مرکزی می‌شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مافیای حاکم بر صنعت خودرو و مدیریت دولتی ناکارآمد به دنبال فراری دادن سرمایه‌گذار خارجی است اما اجازه نخواهیم داد این خواسته آنان عملی شود.

منصوری به بحران موجود در صنعت خودروسازی داخلی اشاره کرد و گفت: شرکت "بن‌رو" ساوه از مجموعه‌های وابسته به خودروسازی سایپا با توجه به میزان بدهی که دارد بی‌شک تا دو سال آینده با بحران مواجه خواهد شد و آینده کارگران آن به مانند کارگران هپکو و آذرآب اراک خواهد بود.

وی افزود: سرمایه‌گذاری 660 میلیون یورویی شرکت "رنو" فرانسه در این شرکت موجب نجات آن از بحران خواهد شد بنابراین برای رفع چنین مشکلی باید قرارداد رنوی فرانسه در ساوه عملیاتی شود و بنده هم به عنوان نماینده مردم تا آخر ایستاده‌ام و اگر بخواهند کارشکنی کنند علاوه بر طرح سوال از وزیر و بیان نطق کوبنده در مجلس، طرح تحقیق و تفحص از سایپا را به مجلس خواهم آورد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مافیای خودروسازی در ایران مشغول تولید خودرو نیست بلکه شبه خودرو تولید می کند که بلای جان مردم است.

منصوری در ادامه به بیان برخی از مشکلات شهرستان در حوزه صنعتی، کشاورزی، کمبود آب و ... پرداخت و از استاندار مرکزی خواست تا برای برون رفت از این مشکلات چاره اندیشی کند و خاطرنشان کرد: در بخش مشکلاتی آبی در شهرستان اجرای طرح آب رسانی از سرشاخه‌های "دز" به ساوه می‌تواند بخشی از این نیاز را برطرف سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات