مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از مدیر و همکاران شبکه شما که بیشترین پوشش برنامه های پایتخت شور وشعور حسینی را نسبت به شبکه های دیگر به خصوص در ایام محرم داشته اند تشکر و قدردانی نمود.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۴۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل  صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با اعضای شورای طرح و برنامه سیمای مرکز زنجان، گفت: خرده فرهنگ‌ها نقش مهمی در ساخت فرهنگ عمومی یک جامعه دارند و در این بین شبکه‌های استانی با ظرفیت‌های گوناگون و در چارچوب‌های خود می‌توانند نقش مهمی در تثبت و تقویت این خرده‌ فرهنگ‌ها داشته باشند.

صفری افزود: رسالت  وماموریت شبکه شما  با توجه به تفاوتی که با سایر شبکه های ملی دارد می تواند  قابی زیبا و رنگارنگ از رنگین کمان آداب، رسوم و فرهنگ ایرانیان به عنوان شبکه پشتیبانی کننده از تولیدات استانی در سطح ملی باشد .

وی از مدیر و همکاران شبکه شما که بیشترین پوشش برنامه های پایتخت شور وشعور حسینی را نسبت به شبکه های دیگر به خصوص در ایام محرم داشته اند تشکر و قدردانی نمود.

دکتر قاسمی مدیر شبکه «شما» هم در این جلسه با بیان اینکه شبکه شما برآیند فعالیت همه مراکز استانی است، گفت: با برنامه‌ریزی دقیق، فرصتی عادلانه برای همه مراکز به منظور نمایش داشته‌ها و توانمندی‌هایشان فراهم ساخته ایم و بر همین اساس محتوای برنامه ها را خود مراکز استانها تامین می کنند.وی از تعامل مثبت وسازنده مدیرکل و مسئولان سیمای مرکز با شبکه شما قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه اعضا بر نحوه تعامل بین شبکه اشراق و شبکه شما، استفاده از منابع آرشیوی مرکز زنجان ، برنامه پلاک (ایثار وشهادت )مستند 100 قسمتی پلهای تاریخی ایران، پشت صحنه عزاداریهای زنجان ، پخش گزیده مراسم فاطمیون زنجان از شبکه شما، ارسال برنامه های تولیدی مرکز زنجان مانندگشتاور(شعار سال) ، جوان و راه روشن(پاسخ به شبهات دینی واعتقاد جوانان ) به شبکه شما و پخش آنها بعد از بازبینی در آن شبکه و پوشش هفته فرهنگی مراکز استانها تبادل نظر کردند.

بازدید از استودیو ها و بخش های مختلف مرکز آخرین برنامه مدیر شبکه شما در بازدید از مرکز زنجان بود.

 

ارسال نظرات