خبرهای داغ:
مسئول واحد تخریب نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: شهدای مدافع حرم با رشادت و حماسه ‌آفرینی خود امنیتی پایدار برای کشور فراهم کرده اند.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۳۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

حماسه‌آفرینی شهدای مدافع حرم امنیتی پایدار برای کشور فراهم کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ جعفری عصر امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهید مدافع حرم، شهید «محسن فانوسی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با رشادت و حماسه ‌آفرینی خود امنیتی پایدار برای کشور فراهم کرده اند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در راه حفظ اسلام ناب محمدی قدم در جبهه‌های مقاومت گذاشتند، گفت: نباید چنین تصور کرد که شهدا از دست رفته‌اند بلکه آنها ناظر اعمال ما هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند.

مسئول واحد تخریب نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به فرموده امام راحل که «شهد امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است»، افزود: بی شک گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در فضای فعلی جامعه کمتر از شهادت نیست و همواره مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «فانوسی» عنوان کرد: این شهید والامقام  به عنوان تخریبچی تیپ 43 امام علی(ع)، یکی از متخصصین در تخریب مین  و از  قطب‌های پاکسازی بود.

*باید همچون شهید «فانوسی» به جامعه روشنی ببخشیم

جعفری با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید «فانوسی» تصریح کرد: شهید «فانوسی» با شهادت و شجاعت عجین و با خطا و احتیاط مأنوس بود و در راه اسلام، انقلاب و نظام خود را جانانه فدا کرد.

وی در تبیین ابعاد شخصیتی شهید «فانوسی» با بیان اینکه ایشان با عظمت، با صفا، اهل کرامت، شجاع و ولایتمدار بود، تاکید کرد: ایشان در همه شرایط سختی‌ها را تحمل و جز به رضای خدا فکر نمی کرد به طوری که ما جز اخلاص در ایشان چیزی ندیدیم.

مسئول واحد تخریب نیروی زمینی سپاه پاسداران با تاکید بر ضرورت استمرار راه شهدا یادآور شد: شهدا جان گران مایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا از ارزش‌ها، آرمان‌ها و انقلاب دفاع کنند، بنابراین با  دانش و علم به شهداو داشتن درک صحیح از مسیر و مقام آنها باید بتوانیم همچون شهید «فانوسی»، ما نیز در جامعه فانوسی شویم و روشنی ببخشیم.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام بعد از شهید «فانوسی»ها ایستادگی خواهند کرد به طوری که ایستادگی آنها سازندگی و جنگ آنها جنگ است  تا این انقلاب را به سلامت به  دست صاحب اصلی آن برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات