خبرهای داغ:
رزمایش پدافند غیر عامل به همت سپاه ناحیه امیدیه و دیگر ادارات شهرستان (آموزش وپرورش؛ شهرداری و شورای شهر ، نیروی انتطامی؛جمعیت هلال احمر) با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهری در هنرستان پسرانه شهید اتابک شهرستان امیدیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۰۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از امیدیه ؛بمناسبت بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل، رزمایش مشترکی با همکاری ادارات شهرستان با حضور مسئولین شهری در هنرستان پسرانه شهید اتابک امیدیه برگزار شد.

 در این مانور که قبلا دانش آموزان توسط سپاه ناحیه امیدیه و جمعیت هلال احمر شهرستان ، طی کارگاه آموزشی، آموزش های لازم جهت شرکت در رزمایش را دیده بودند، آمادگی خود را برای مقابله با تهدیدات وحوادث احتمالی به نمایش گذاشتند.

  در این رزمایش فرماندار شهرستان امیدیه با تبریک فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی و ابراز خرسندی از برگزاری این رزمایش گفت : دانش آموزان باید در تمام دوره ها، آموزش های لازم برای مقابله با شرایط بحرانی را فرا بگیرند.

سید مهران رفیعی افزود: برگزاری رزمایش های پدافند غیر عامل نقش بسیار مفید و موثری در تقویت مهارت های دانش آموزان و فراگیری نکات لازم برای دفاع دانش آموزان در برابر حملات هوایی دارد

 چمن نژادیان مدیر آموزش وپرورش شهرستان امیدیه نیز در پایان رزمایش ضمن تقدیر از حضور مسئولین در این مراسم، و همکاری ادارات شهرستان در برگزاری این رزمایش اظهار داشت: با توجه به حادثه خیز بودن کشور عزیزمان ایران,همیشه باید آمادگی لازم را داشته باشیم وبا برگزاری این گونه رزمایش هاست که دانش آموزان مهارت های لازم جهت کاهش خسارت های ناشی از حوادث را یاد می گیرند

ارسال نظرات
پر بیننده ها