خبرهای داغ:
رهم گروههای جهادی بر زخم های عمیق محرومیت در باوی
اردوهای سازندگی با محوریت «همه با هم بسیج سازندگی» چند سالی است که در مناطق محروم و روستاهای دور دست در حال اجرا بوده و بیشترین هدفی که این گروه‌ها دنبال می کنند، محرومیت زدایی و خودسازی است.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۰۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

اردوهای جهادی براساس تدابیر مقام معظم رهبری با هدف اشاعه فرهنگ خدمات رسانی در بین جوانان دایر شده و جوانان در تمامی رده سنی با حضور در این اردوها می‌توانند از این فرصت طلایی در راستای خودسازی و خدمت رسانی به محرومان استفاده کنند.

 اردوهای جهادی روایتی است از سفری تلخ و شیرین به قلب محرومیت هایی که در جای جای شهرستان باوی وجود دارد تا بسیجیان، جهادی دیگر را در عرصه خدمت رسانی رقم بزنند.

 سرگرد پاسدار سیدمعاد موسوی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: 12 باب مدرسه در مناطق محروم شهرستان باوی توسط گروههای طرح هجرت تعمیر، بازسازی و رنگ آمیزی شدند.

 فرمانده سپاه شهرستان باوی دیگر فعالیت های اردوهای جهادی را ساخت سرویس بهداشتی، برق کشی و لوله کشی، رنگ آمیزی کلاس ها و ترمیم و بازسازی مدارس برشمرد.

 وی افزود: بسیج سازندگی بدون هیچ چشم‌داشتی با حضور در مناطق محروم در عرصه های مختلف عمرانی و محرویت زدایی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی به فعالیت می پردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها