خبرهای داغ:

زنگ پدافند غیر عامل در باغملک نواخته شد

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مراسمی در دبیرستان نخبگان باغملک با حضور مدیر آموزش و پرورش باغملک و مسولین شهرستان زنگ پدافند غیر عامل نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۹۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

خداداد کردی مدیر آموزش و پرورش باغملک در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای تعلیم و تربیت دفاع از خود را وظیفه هر موجودی دانست که به صورت فطری در نهادش تعبیه شده است.

 

وی اگفت : گاهی پدافند عامل صورت می گیرد که با اسلحه و در میدان نبرد است که در شرایط فعلی شاید وظیفه ما نباشد اما پدافند غیر عامل وظیفه همه ماست که همیشه و در هر شرایطی آمادگی دفاع از خودمان را داشته باشیم زیرا که انسان اشرف مخلوقات است و باید در هر شرایطی خود را حفظ کند.

 

وی با اشاره به سخنی از دکتر علی شریعتی ، چگونه زیستن را بسیار مهم دانست زیرا که در ادامه پایان حیات بدان بستگی خواهد داشت.

 

در ادامه این برنامه معاون فرمانداری باغملک به ایراد سخن پرداخت.بهمن تامرادیان نژاد ضمن ابلاغ سلام و پیغام فرماندار باغملک به نتایج پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت:«مهمترین تدابیر را باید برای حفظ سرمایه انسانی داشته باشیم و از امکانات و زیر ساخت ها دفاع کنیم و این مسئله می طلبد که دانش را برای بهتر زیستن و باهم زیستن به کار ببریم».

ارسال نظرات
پر بیننده ها