بیانیه ناحیه مقاومت بسیج میبد بمناسبت 13 آبان

ناحیه مقاومت بسیج میبد همه مردم جامعه انقلابی ایران بویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان میبد را به راهپیمایی بزرگ و پر شکوه روز ملی مبارزه با استکبار دعوت می کند تا جهان آشکارا فریاد مرگ بر امریکای این ملت انقلابی را بشنوند که فرمان امام انقلابشان را لبیکی رسا گویند که فرمود هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۹۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، ناحیه مقاوت بسیج میبد به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی بیانیه ای صادر نمود. متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
۱۳ آبان ۴۳ یادآور تبعید ۱۵ ساله امام امت به جرم افشای قانون ننگین کاپیتولاسیون و ۱۳ آبان ۵۷ یاد آور کشتار مظلومانه دانش آموزان. ۱۳ آبان بستر حوادثی بزرگ در سال‌های متفاوت قبل و بعد از انقلاب بود، ولی روح همه این حوادث افشاگر خوی شیطانی آمریکا جنایتکار و مبارزه مردم مسلمان ایران بر علیه استکبار جهانیست.
در بررسی حوادث تاریخی ایران، لحظاتی پر افتخار از رویارویی جبهه حق علیه باطل به چشم می‌خورد که بر هر ایرانی آزاده افتخاری بزرگ محسوب می‌شود. سیزده آبان، روز هیهات من الذله آزادگان تاریخ بر سر استکبار است. در سیزدهم آبان وحدت کلمه معنا شد، تکیه بر محبوب بندگان و خدای خمینی آفرین، تفسیر شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه شد
مخالفت حضرت امام خمینی (ره) با لایحه ننگین کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳، کشتار بیرحمانه دانش آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) نقطه عطفی در مبارزات مردم غیور ایران با خوی استکباری شیطان بزرگ می‌باشد.
ناحیه مقاومت بسیج میبد ضمن گرامیداشت اقدام انقلابی جوانان مومن ایران در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و تسخیر خانه نفاق و جاسوسی و نفوذ امریکا در ایران همه مردم جامعه انقلابی ایران بویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان میبد را به راهپیمایی بزرگ و پر شکوه روز ملی مبارزه با استکبار دعوت می‌کند تا جهان آشکارا فریاد مرگ بر امریکای این ملت انقلابی را بشنوند که فرمان امام انقلابشان را لبیکی رسا گویند که فرمود: هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید. میعاد انقلابیون ۱۳ آبان ۱۳۹۶.

من الله التوفیق
ارسال نظرات