300 دانش آموز دختر شهرستان رباط کریم در اولین کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۱۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

 بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری:" دوران دفاع مقدس آزمایش بزرگی برای استان کرمانشاه بود، جنگ هشت ساله از این استان شروع شد و در این استان ختم شد. اولین حملات هوایی رژیم بعث عراق به این استان و به شهرهای این استان و به همین اسلام آباد غرب، گیلان غرب، و بقیه ی مناطق مرزی و اولین تجاوز مرزی به قصر شیرین در این استان بود. آخرین حرکت دفاعی کشور ما و مردم عزیز ما در قضیه " مرصاد " باز در این استان بود. یعنی سراسر این هشت سال این استان در حال دفاع، ایستادگی و شجاعت بود".

به گزارش معاونت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم: 300 دانش آموز دختر شهرستان رباط کریم با حضور و بدرقه مسئولین شهرستانی به همراه 7 دستگاه اتوبوس در اولین کاروان راهیان نور سال 1396 به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

این دانش آموزان دختر در مقطع دوم دبیرستان و در قالب درس آمادگی دفاعی به مدت 3 شبانه روز از یادمان های دوران 8 سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه و از مناطق عملیاتی کرمانشاه، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، قصر شیرین، بازی دراز، تنگه مرصاد و بیمارستان سوسن بازدید خواهند کرد.

قابل ذکر است هدف از اعزام این دانش آموزان به مناطق عملیاتی راهیان نور، آشنایی این عزیزان با رشادت ها و جانفشانی های شهداء و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

گفتنی است مسئولیت این دوره از کاروان های راهیان نور با برادر پاسدار موسی چهارداغی است.

ارسال نظرات