معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در یادواره شهدای دانش آموز شهرکرد گفت: امروز دشمن با جنگ نرم، ذهن جوانان ما را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۰۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته بسیبج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهرکرد با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا برگزار گردید.

در این یادواره مادر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی، خطاب به دختران دانش آموز گفت: شما باید با حفظ حیا و حجاب در جامعه پاسدار خون شهدا باشید.

همچنین وی در ادامه چند خاطره از این شهید بزرگوار را بازگو کرد و افزود: شهید محمد حسن قاسمی از همان اول آماده شهادت بود.

در ادامه برنامه سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) به ایراد سخن پرداخت.

مولوی با اشاره به وصیت نامه این شهید مدافع حرم گفت: نتیجه تربیت اسلامی و خانواده باعث به وجود آمدن شهید قاسمی ها و شهید حججی ها شده است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند" شهید حججی حجت خدا بود" اظهار کرد: شهدا دنیا را تکان می دهند، دانش آموزان ما در راه حفظ راه شهدا چه دختر و چه پسر همیشه در صحنه هستند.

مولوی افزود: دشمن در جنگ هشت ساله دفاع مقدس قلب جوانان ما را نشانه می گرفت اما الان در جبهه جنگ نرم در کنج خانه ها، مدارس، دانشگاه ها خیابان ها و گوشی ها و ...، ذهن جوانان ما را نشانه گرفته است و توانسته حس بی اعتمادی را در خانواده ها بوجود آورد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدیران باید تلاش کنند افسران جنگ نرم و مدافعان عفاف و حجاب را در مدارس تربیت کنند.

گفتنی است در این برنامه از مادر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات