سرپرست شهرداری هشترود گفت: برای فصل زمستان امسال و پیامدهای بارندگی و یخ زدگی ستاد بحران برای شرایط اضطراری زمستان در این شهرستان شکل گرفته شده و تمهیدات لازم در این خصوص پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۸۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سلمان حمدی افزود: با توجه به لزوم آمادگی و پیشگیری برای شرایط اضطراری در فصل زمستان با حضور واحدهای خدمات رسان شهرداری و واحدهای پشتیبان موضوع بارندگی در زمستان امسال و احتمالات و شرایط پیش آمده مورد بررسی قرار گرفت.

حمدی اظهارداشت: نیروهای خدماتی شهرداری و تجهیزات برای مواجه با بارش ها و یخبندان با برنامه ریزی صورت گرفته آماده سازی شده و با توجه شرایط جغرافیایی و برودت بالای هوا در هشترود ضمن اینکه  پیگیر تجهیز و نصب دستگاه نمک پاش برای استفاده در خیابان ها هستیم، در محل های از پیش پیش بینی شده و حساس شهر باکس های پلاستکی  نمک خریداری و جانمایی خواهد شد.

وی  اضافه کرد: نمک پاشی سطح شهر در برخی از محلات اجتناب ناپذیر است و این موضوع خسارات زیادی درمعابر و آسفالت خیابان ها به وجود می آورد بنابراین از شهروندان انتظار داریم به جای نمک پاشی کوچه ها برای جلوگیری از یخ زدگی با همکاری عوامل شهرداری نسبت به برف روبی محلات اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها