خبرهای داغ:
راوی سیره ی شهیدان قم در یادواره ی شهدای دانش آموزی آبیک بیان کرد: سختی کشورهای اروپایی عزت را از آنان گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۷۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام شیخ علی کریمی در یادواره شهدای دانش آموزی آبیک با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش اموز بیان کرد: شهدای ما عزت را به ما هدیه دادند و این عزت به سختی به دست امده است البته هزینه های این عزت را مادران ، همسران و فرزندان شهید پرداخت می کنند.
وی افزود: یکی از ویژگی هایی که شهدا داشتند این بود که علاقه خاصی به اباعبدالله الحسین (ع) داشتند و از طریق خواندن زیارت عاشورا برای امام حسین (ع) دلربایی می کردند چون زیارت عاشورا زیارت قدسی می باشد که زیارت عاشورا شفاعت اباعبدالله الحسین (ع) را به همراه دارد .
وی خاطر نشان کرد: دو نوع شفاعت داریم یک نوع شفاعت رهبری است که شفاعت اولیاء را به همراه دارد نوع دیگر شفاعت عملی که با خواندن نماز ،حجاب صحیح و روزه ی صحیح به دست می آید و امام حسین (ع) برای برپا داشتن نماز و برای اینکه شریعت زنده بماند جهاد کرد.
حجت الاسلام کریمی افزود: اگر هر شخصی که اهل حمد و شکر گذاری باشد و همچنین اگر در کارهایش ثابت قدم باشد آن وقت می تواند مانند یاران ابا عبدالله (ع) خون خود را هدیه دهد و به مقام رفیع شهادت برسد و در آخر اینکه هر شهیدی که به مقام شهادت می رسد به دلیل حسینی بودن است.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها