خبرهای داغ:
توسط دبیر ستاد راهپیمایی ۱۳ آبان آبیک مطرح شد:

مسیر های راهپیمایی ۱۳ آبان ماه شهرستان آبیک

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در شهرستان آبیک توسط دبیر ستاد مراسم ۱۳ آبان شهرستان آبیک مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در سطح شهرستان مشخص شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۷۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج رضا پاریاب دبیر ستاد برگزاری یوم الله ۱۳آبان شهرستان آبیک با گرامیداشت یاد و نام شهدای دانش آموز بیان کرد: دانش آموزان در سال ۵۸ با فتح لانه ی جاسوسی کار بزرگی کردند و موجب رسوایی آمریکا شدند.
وی افزود: البته ۱۳آبان فقط به تسخیر لانه ی جاسوسی ختم نمی شود بلکه در ۱۳ آبان ماه سال ۵۷ که حدود ۷۰۰۰دانشجو و دانش اموز در دانشگاه تهران تجمع کردند را عوامل شاهنشاهی ۵۶ نفر از دانشجویان را به شهادت رساندند.
پاریاب بیان کرد: ۱۳ آبان ماه سال ۵۴ که حادثه ایران گیت اتفاق افتاد و ریگان در سفر غیر قانونی خود به ایران سفر کرد. دیگر ۱۳ آبان ماه در سال ۸۸ بود که عوامل فتنه گر سعی کردند تجمع دانشجویان را جهت بدهند که با عکس العمل دانشجویان خط رهبری مواجه شدند.
دبیر ستاد مراسم روز ۱۳ آبان آبیک افزود: امسال هم مثل هر سال راهپیمایی با حضور احاد مردم و خانواده های شهدا و مسئولین نظامی و انتظامی از مقابل حوزه ثارالله شروع و در خیآبان آیت الله طالقانی مقابل کمیته امداد امام خمینی ره با سخنرانی و عزاداری به اتمام خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اظهارات سخیف ریس جمهور آمریکا امید است که با اتفاق نظری که بین ملت ایران بوجود امده است با مشت کوبنده خود جواب این اظهارات را بدهند.
وی در ادامه افزود: علاوه بر شهر آبیک در بخش بشاریات نیز در شهر خاکعلی این تجمعات و راهپیمایی وجود خواهد داشت که در مسجد چهارده معصوم محل تجمع مردم ولایی بشاریات است.
پاریاب در خاتمه بیان کرد: پیام روز ۱۳آبان امسال برای مستکبرین به سرکردگی آمریکا این می باشد که ملت ایران اهل مقاومت و پایداری بر سر اصول انقلاب می باشد و متحد در برابر دشمنان می باشد.

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها