معاون سیاسی سپاه در سفر به شهرکرد:

ترامپ نماینده نظام استکباری است

سردار رسول سنایی راد در همایش بصیرتی روحانیون و طلاب چهارمحال و بختیاری گفت: ترامپ با دیوانه نمایی راهبرد آمریکا و نظام سلطه را مطرح می کند.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۶۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که حتی بعضی از آنها را به خاطر شرم و حیا نمی توان ترجمه کرد،  گفت: ادبیات آقای ترامپ به نمایندگی از همه دولتمردان و سیاستمداران آمریکا، اصل موضع رسمی این کشور را بیان می کند.

سردار رسول سنایی راد، افزود: نظام استکبار و سلطه درصدد تضعیف نظام های سیاسی اسلامی در منطقه و تجزیه کشورهای اسلامی و فرسایش مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران با تحریم و فشار روانی و اقتصادی است.

وی، ادامه داد: آمریکایی ها ضمن پرهیز از جنگ سخت، به خاطر اینکه در جنگ های نیابتی منطقه نتواسته اند موفقیتی حاصل کنند، راهبرد ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و دوگانه معیشت و سپاه را در پیش گرفته اند.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی، اظهار کرد: آمریکایی ها با کلیت جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند و به همین دلیل است که در جایی نیز ترامپ ملت ایران را تروریست نامید.

وی، گفت: بکاربردن اسم مجعول برای خلیج فارس از سوی رئیس جمهور آمریکا که یک اقدام بی سابقه  بود، باعث ایجاد انسجام و همگرایی در داخل کشور شده است.

سردار سنایی راد، افزود: مذاکره بر توان موشکی و حوزه نفوذ منطقه ای راهبرد فعلی آمریکایی هاست که از زبان دیوانه نمایی همچون ترامپ برای امتیاز گیری از جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود.

این مقام مسئول، ترامپ را نماینده نظام استکباری دانست که با بلاهت و دیوانگی نقش خود را ایفا می کند و حس ناسیونالیستی سفیدپوستان آمریکا را به نمایش گذاشته است.

وی، ایجاد هراس را هدف اصلی آمریکایی ها و اظهارات ترامپ دانست و ادامه داد: جنگ سخت مد نظر آنها نیست؛ اما نیروهای مسلح ما باید در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با هرنوع تهدید قرار داشته باشند.

سردار سنایی راد در ادامه به رسالت حوزه های علمیه و اساتید، روحانیون و طلاب در این برهه از زمان پرداخت و تأکید کرد: ارتقای سطح مطالعاتی و آگاهی های روحانیون و طلاب، ارتباط بیشتر با آحاد مردم، آگاهسازی اقشار مختلف و بصیرت افزایی در زمینه های مسایل روز حول محور ولایت از رسالت های اصلی روحانی و طلبه طراز انقلاب اسلامی است.

وی، در شرایط تحریم و فشار اقتصادی با اشاره به وضعیت کشور در زمان هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: بهترین راهکار برای عبور از مشکلات اقتصادی نهادینه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و ممانعت از ورود کالاهای لوکس و غیرضرور به کشور به است.

این کارشناس مسایل سیاسی، با بیان اهمیت اتحاد و انسجام داخلی برای غلبه بر مشکلات و فایق آمدن بر توطئه های دشمنان گفت: باید استکبار شناسی را پاس بداریم و در آستانه 13 آبان و سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده، فرهنگ حماسی و انقلابی را در کشور تقویت کنیم.

وی، در پایان جهاد کبیر مد نظر مقام معظم رهبری را رسالت مهم روحانیت و دلسوزان انقلاب در این برهه از زمان دانست که توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می سازد.

شایان ذکر است؛ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش نخبگان بسیجی و همچنین جمع پایوران سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز به ایراد سخن پرداخت و راهبردهای نظام سلطه و در رإس آنها آمریکا برابر ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.

ارسال نظرات