خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: استفاده بیش از حد از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متلاشی شدن خانواده ها و تنش های بین همسران را در پی دارد.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۴۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نظری فرد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در یادواره شهیده کمایی و شهدای دانش آموز شهرستان طبس به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: فضای مجازی برای خانواده ها تهدیدی است که اگر اطلاعات صحیح، کامل و جامعی از آن نداشته باشیم آسیب های آن گریبان گیر خانواده ها می شود.

وی ضمن اشاره به نقش استکبار جهانی در فضای مجازی عنوان داشت: آنچه ما امروزه می بینیم جنگ نرم است که افکار و عقاید جوانان ما را نشانه گرفته است و آنان در تلاشند تا سبک زندگی اسلامی را دگرگون سازند و به اهداف جهانخواری شان دست یابند.

وی گفت: از آسیب های استفاده زیاد از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متلاشی شدن خانواده، بالا رفتن سن ازدواج، بالا رفتن آمار طلاق و تنش های بین همسران در خانواده است که ناشی از عدم محبت زن و شوهر به یکدیگر است.

وی در پایان ضمن اشاره به برنامه های صدا و سیما عنوان داشت: آنچه در برنامه های کودک و نوجوان می بینیم بعضا محتوای اسلامی نداشته و برخی مناسب با رده سنی فرزندان مان نیست.

 

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها