در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و به همت واحد پوینده شاهد شهید ابراهیمی حوزه ایمان، اردوی یکروزه حلقه صالحین در مجموعه تفریحی جنگلی آبشار شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۲۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت واحد پوینده شاهد شهید ابراهیمی حوزه بسیج دانش آموزی ایمان، اردوی یکروزه حلقه صالحین این واحد به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در منطقه تفریحی جنگلی آبشار شاهرود برگزار شد.
در این اردو شرکت کنندگان علاوه بر فعالیت‌های تفریحی و کوهنوردی و پیاده روی و مسابقات فرهنگی ورزشی در حلقه صالحین با موضوع شاخص‌های دانش آموز انقلابی شرکت کردند.
حجت الاسلام میثم عضدی فرمانده واحد بسیج و سرگروه حلقه صالحین واحد در جمع دانش آموزان در سخنانی با بیان اهمیت تحصیل در آینده کشور اظهار کرد: این انقلاب به افرادی نیاز دارد که بتوانند این کشور را به سر منزل مقصود که تحقق جامعه جهانی مهدوی برسانند و باید از همین دوران نوجوانی خود را برای این مسیر آماده نمایید و با تحصیل علم با بصیرت و معرفت در جامعه خود اثرگذار باشید.
وی با برشمردن شاخص‌های دانش آموز انقلابی افزود:معرفت و بصیرت، علم اندوزی و عمل کردن به آموخته ها، اخلاص در عمل، ایثار و از خودگذشتگی، استکبارستیزی و تبعیت از ولایت و پاسداری از ارزش‌ها شاخص‌های یک دانش آموز انقلابی است و شما باید با پیروی از شهید فهمیده‌ها در این مسیر حرکت کنید.
 
برگزاری اردوی یکروزه حلقه صالحین واحد پویند شاهد شهید ابراهیمی شاهرود+عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها