اولین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان شهرستان فومن به مناطق عملیاتی غرب کشور با حضور فرمانده سپاه ناحیه فومن و جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان از مقرر سپاه ناحیه فومن به سمت کرمانشاه حرکت کردند.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۷۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، صبح روز سه شنبه کاروان دانش آموزی دختران شهرستان فومن در قالب سه دستگاه اتوبوس و  مدت سه روز از مناطق عملیاتی اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین و همچنین از یادمان شهید بهشتی، منطقه عملیاتی ثارلله، بازی دراز و شهدای مرصاد اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن بخشی از برنامه های فرهنگی در این اردو را بیان کرد و ادامه داد: دانش آموزان بسیجی با حضور در مناطق عملیاتی و با روایتگری یادگاران دفاع مقدس گوشه ای از رشادت های دفاع مقدس در محضر دانش آموزان بسیجی به نمایش گذاشته می شود.

 سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور در مراسم بدرقه از دانش آموزان بسیجی راهیا ن نور را از اثرگذار ترین برنامه های فرهنگی کشور که موجب ارتقاء روحیه معنوی و همدلی در زائرین بسیجی می شود دانست و ادامه داد: نسل سومی که نه جنگ را دیده است و اطلاع چندانی از آن ندارد، با حضور در این مناطق عملیاتی شمه های از آن روزهای مقدس را درک خواهد کرد.

 وی تاکید کرد: اینکه ما در امنیت کامل در این مناطق حضور داریم مرهون رشادت های شهیدان و ایثارگران در دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن ادامه داد: زائرین دانش آموز  می توانند وفاداری و ایثار و شهادت طلبی شهدا را الگوی خود قرار دهند و در مسیر زندگی خود از آن به عنوان اندوخته و ره توشه زندگی خود بهره ببرند.

 سرهنگ میرزا پور گفت: دانش آموزان بسیجی باید با روحیه بالا و با صلابت در برخورد با جنگ نرم دشمن به پیکار با اندیشه های پلید استکبار غرب در فضای مجازی و حقیقی همت کنند.

ارسال نظرات