حجه الاسلام زارعی در کارگاه سبک زندگی اسلامی:

برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی در شهرستان میبد / سالم بودن فرزندان خود را با توجه به دوستان او دریابیم

حجه الاسلام زارعی در کارگاه سبک زندگی اسلامی در میبد گفت: برای اینکه ما بدانیم فرزندمان سالم است یا نه، باید به رفیق و دوستش توجه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۷۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجه الاسلام مصطفی زارعی در کارگاه سبک زندگی اسلامی، سنین ۱۳ تا ۱۸ را سال‌های ارتباط بچه‌ها با دوستان خودعنوان نمود وگفت: برای اینکه دریابیم فرزندمان سالم است یا نه، لازم است بدانیم وی با چه کسانی دوست و رفیق است.

این کارگاه در پایگاه بسیج خواهران نسیبه از پایگا‌های تحت نظارت حوزه مقاومت بسیج خواهران خدیجه الکبری شهرستان میبد با سخنرانی حجه الاسلام مصطفی زارعی نماینده، ولی فقیه در سپاه شهرستان و با حضور بانوان بسیجی روستای رکن آبادبرگزار شد.

حجه الاسلام زارعی با اشاره به اینکه فرزند از بدو تولد تا ۱۲ سالگی با پدر و مادر در ارتباط است و آن‌ها را خدای خود می‌داند و از ۱۳ تا ۱۸ سالگی با دوستان، گفت:: در سنین ۱۳ تا ۱۸ سالگی فرزند ما در ارتباط با دوستان خوب یا بد مسیر زندگی اش دچار تغییر می‌شود و ممکن است به راه خوب و یا بد بیفتد که برای جلوگیری از سروکار داشتن وی با دوستان ناباب، پدر و مادر لازم است از بدو تولد تا ۱۲ سالگی با بچه خود رفیق باشند.

وی در ادامه افزود: برای اینکه ما بدانیم فرزندمان سالم است یا نه، باید به رفیق و دوستش توجه داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه شهرستان همچنین به ضرورت ازدواج با انسان سالم در ابعاد محبت، عاطفه، رفتار و تقوا، تاکید نمود و بیان کرد: ۳۸ درصد از طلاق‌ها، طلاق عاطفی ا. ست، یعنی زن و شوهر در کنار هم زندگی می‌کنند، اما محبت و عاطفه‌ای بین آن‌ها نیست.

حجه الاسلام زارعی با بیان اینکه کسی که رفیق او قرآن، نهج البلاغه و حفظ قرآن باشد، خطر به خطا رفتن وی کمتر است، گفت:: در حال حاضر چهار آسیب طلاق، اعتیاد، خشونت و فضای مجازی ما را تهدید می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار