خبرهای داغ:
به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، مانور قطع سراسری برق به منظور و بررسی و ارزیابی آماده به کاری مولد های اضطراری ادارات، سازمان ها و شرکت ها توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۵۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، مدیر عامل این شرکت با اعلام خبر افزود: هدف از برگزاری این مانور حفظ آمادگی مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری در شرایط اضطراری می باشد.

عادل کاظمی با اشاره به اینکه این مانور به صورت سراسری در بین کلیه شرکت های برق در هفته پدافند غیر عامل اجرا می شود، افزود: بر اساس دستور العمل ها و ضوابط وزارت نیرو دستگاه های خدمت رسان در شهر تبریز شناساسی  و بر اساس اعلام شرکت توانیر برق این مراکز به صورت همزمان قطع و وضعیت آمادگی مولدها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: براساس تفاهم نامه همکاری بسیج با دفاتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توانیر، کلیه نیروهای بسیجی شرکت در این مانور نسبت به انجام ارزیابی مولدها اقدام نمودند.

 کاظمی بیان کرد: عملکرد سازمان ها براساس سرعت به مدارآمدن مولد های اضطراری و بر اساس چک لیست های استاندارد، در کمیته های مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ارزیابی و تحلیل شده و گزارش نتایج به واحدها و مسئولین مربوطه گزارش خواهد شد.

وی تاکید کرد: مراکز حساس می بایست آمادگی داشته باشند تا در صورت بروز حوادث احتمالی،  اختلالی  در خدمت رسانی آن ها ایجاد نشود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها