خبرهای داغ:

گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی کارکنان ناحیه چایپاره برگزار شد

مدیر عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره در این گردهمایی بر انجام واجبات و اعمال صالح برای عبودیت خداوند سبحان و آمادگی برای حساب و کتاب در عالم قبر، برزخ و قیامت تاکید کردند.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۴۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی کارکنان ناحیه چایپاره با موضوع « تبلیغ عبودیت خدای متعال و انجام عمل صالح منطبق بر معارف اسلامی» در نمازخانه ستاد و با حضور کلیه کارکنان رسمی و وظیفه برگزار گردید.

مدیر عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بیان کرد: طبق روایات قلبها هم مثل تکه های آهن زنگ می زنند که برای زدودن زنگار چند عمل باید انجام دهیم از جمله تلاوت و انس با قرآن کریم و دیگری یاد مرگ است.

وی تصریح کرد: یکی از مواقیف مهم و سرنوشت ساز در عالم پس از مرگ عالم قبر می باشد که اعمال انسان در دنیا، وضع او را در آن لحظات بسیار حساس و خطیر رقم می زند و بهترین توشه برای آن عالم انجام واجبات و اعمال صالح و محبت و ارادت به اهل بیت(ع) خصوصا" حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می باشد.

حاجی زاده خاطر نشان کردند: بر اساس روایات وارده آمده است، مردم در خوابند وقتی از دنیا رفتند تازه متوجه می شوند چه خبر هست و اگر مردم می دانستند در عالم قبر چه خبر است کمتر گناه می کردند و حتی کمتر می خندید.

وی افزود: چقدر خودمان را برای آن زمان بی کسی و وحشتناک آماده کرده ایم؟

در ادامه گردهمایی کلیپی از سخنان بزرگان در خصوص عالم قبر و اتفاقات عالم پس از مرگ و اعمالی که باید در این دنیا انجام بدهیم پخش گردید و با مرثیه سرایی برای باب الحوائج شش ماهه آقا اباعبدالله الحسین(ع) عزاداری کردند.

گردهمایی با قرائت زیارت عاشورا آغاز و با صرف صبحانه نذری به پایان رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار