شاگردان پاشازاده توانستند با ارائه یک بازی حساب شده در نهایت با نتیجه پرگل 3 بر یک به سود تیم نساجی مازندران به پایان رسید و سه امتیاز این بازی را کسب کنند و 23 امتیازی شوند.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۲۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تیم فوتبال نساجی مازندران توانست در یک بازی کاملاً برتر، تیم مس رفسنجان را در یک بازی خانگی شکست دهد.

این دیدار که در هوای نسبتاً خنک قائم‌شهر و زیر بارش ملایم باران برگزار شد برای شاگردان پاشازاده خوش‌یُمن بود و سه امتیاز شیرین به همراه داشت.

هماهنگی خوب بین خطوط دفاع، میانی و حمله سبب شد تا امروز، روز  خوب شاگردان پاشازاده باشد و بتوانند هواداران پرشور و متعصب خود را راضی‌تر از همیشه به خانه‌های خود روانه کند.

نیمه‌نخست بازی با دوگل امیر محمد عبادزاده و مجتبی محبوب‌مجاز برای نساجی و تک‌گل حامد محمودی برای تیم مهمان به اتمام رسید و دو تیم رقابت را در نیمه‌دوم آغاز کردند.

گل‌زنی‌های تیم نساجی تمامی نداشت و  در دقیقه 75، مجتبی بیژن  برای سومی‌بار، توپ را به طاق دروازه مسی‌ها کوباند و آب پاکی را روی دستان شاگردان علی سامره( سرمربی مس رفسنجان) ریخت.

 این بازی در نهایت با نتیجه پرگل سه بر یک به سود تیم نساجی مازندران به پایان رسید و شاگردان پاشازاده توانستند با ارائه یک بازی حساب شده، سه امتیاز این بازی را کسب کنند و 23 امتیازی شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها