مصطفی برزگر
کارگاه آموزشی "دختران امروز، مادران فردا" به همت حوزه مقاومت بسیج عشایری بخش سراب میمه در محل تفرجگاه پارک سراب میمه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۲۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ کارگاه آموزشی "دختران امروز، مادران فردا" به همت حوزه مقاومت بسیج عشایری بخش سراب میمه در محل تفرجگاه پارک سراب میمه برگزار شد.

دراین کارگاه آموزشی حجت الاسلام والمسلمین"حسین پاک سرشت"مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران سبک زندگی اسلامی را برگرفته از اصول و آموزه های اسلامی برشمرد و اظهار کرد:  سبک زندگی اسلامی بستگی به عقاید افراد و خانواده ها دارد که مهمترین رمز ان اعتقاد به آخرت و معاد می باشد در حالی که در سبک الگو پذیری از زندگی غربی اعتقاد فرد به آخرت و معاد برای فرد و خانواده وجود ندارد.

وی با اشاره به تاریخ صدر اسلام و تقسیم نمودن خانوادها  و بانوان  به دو گروه خانواده پاک( اهل بیت پیامبر (ص)) عنوان کرد: می بایست همه از این نوع خانواده الگو بگیرند و نمونه ی بارز خانواده ناپاک را خانواده ابولهب معرفی کرد.

پاک سرشت یادآور شد: مانند خانواده ی اول بودن هرچند سخت و دشوار است اما می بایست خانواده های مسلمان و زن های جامعه اسلامی خود را به الگوی زندگی این دو بزرگوار همراه و هماهنگ سازند.

وی همچنین به رعایت حجاب برای دختران و زن ها اشاره کرد  و گفت:غرب و نظام سلطه با شبیخون فرهنگی در تلاشند بی حجابی را از طریق فضای مجازی و ماهواره در بین زنان و دختران مسلمان ایران زمین ترویج دهند که در این مقوله می بایست زنان مسلمان ما مواظب خدعه دشمنان باشند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران اضافه کرد: غربی ها با الگوهای غلطی چون اعتقاد به آزادی های نادرست و همچنین دست پا گیر جلوه دادن حجاب و پوشش زن میخواهند در اراده ی زن مسلمان ایرانی خدشه وارد کنندکه به فضل الهی و بصیرت زنان مسلمان ریشه کن شده و میشود.

وی در پایان یکی از فواید حجاب را پیوستگی و عدم اختلاف در درون خانواده دانست و رعایت آن را باعث استحکام بنای خانواده و در بعد اجتماعی جامعه معرفی کرد

ارسال نظرات